Ga naar inhoud

Hulp bij nero 6


Anoniem2

Aanbevolen berichten

HELP !!!!!!!!!!!\r\n\r\nWie kan mij AUB even duidelijk helpen hoe ik in nero 6 een dvd kan branden die ik op mijn dvd-speler kan spelen ( niet die in mijn pc maar een gewone )\r\n\r\nIk heb nu een map met twee mappen erin.\r\n1 met AUDIO_TS\r\n1 met VIDEO_TS\r\n\r\nWeet gewoon niet de weg in nero 6 Ziet er leuk ujit hoor maar werkt niet zoals ik wil. Heb al 5 schijven verkloot. :-( \r\n\r\nHoop dat iemand me ff wil helpen \r\n\r\nBedankt alvast (Y) (Y)
Link naar reactie
[quote]Ik heb nu een map met twee mappen erin.[/quote]\r\nJe moet geen map hebben met twee mappen, maar je moet gewoon alleen die twee mappen hebben.\r\nAls je Nero Burning Rom neemt, kies je voor DVD-video. Dan plaats je al je video_ts.ifo en .vob bestanden in de video_ts map (die zie je in de \"verkenner\" van Nero aan de linker kant, rood mapje). Daarna branden en klaar.\r\nDe link die Reintje daarvoor gaf is super duidelijk, dus echt een aanrader. (Y) \r\n\r\nIndien jouw dvdspeler de dvd\'s niet kan lezen, check of ze op je pc werken.\r\nIs dat wel het geval, probeer ze dan eens bij een kennis. Het kan goed zijn dat jouw DVDspeler gewoon je schijfjes niet vreten wil, of dat bijv. jouw speler alleen +R media herkent terwijl jij de DVD\'s op -R schijven aan het branden bent of omgekeerd. Er zijn zelfs dvdspelers die wel aangeven cd-r aan te kunnen, maar als puntje bij paaltje komt, die dingen toch niet of slecht lezen of slechts van enkele merken.\r\nMocht een van deze genoemde zaken het geval zijn, dan heb je ook geen dvd\'tjes verkl**t, alleen zul je dan iets anders moeten proberen om het op jouw speler aan de praat te krijgen, dus ander merk media, of ander type of beiden.\r\nSuc6.
Link naar reactie
Neem van mij aan dat je eerst beter kunt oefenen op DVDRW\'s\r\nZijn niet zo duur meer tegenwoordig.\r\n5 stuks onder de 10 euro bij Blokker.\r\nKijk eens of je NERO START SMART kunt vinden, bij programma\'s - Nero.\r\nIs misschien wat duidelijker voor je.\r\nMaaaaaarrrrrr, bij ons lukte het overigens ook niet altijd om dvd\'s af te spelen op een stationaire speler, met Nero gebrand.\r\nOp de computer werken ze dan als een tierelier, dat zegt dus ook niets.\r\nNiet elke speler kan het aan.\r\nUiteraard moet het wel kunnen als het erop staat.\r\n\r\nWij, althans mijn zoon, gebruikt voor films Alcohol 120% (is echt een programma) mety Nero ging het niet.\r\nMaar voor hetzelfde geld gaat het nu met de nieuwere versies weer wel.\r\nWelke versie heb je?\r\nJe kunt de nieuwste hier downloaden, 6.6.0.15a. [url]http://www.nero.com/en/select_server.php?pak=1[/url]\r\nKomen hier vanzelf wel weer reacties op.\r\n\r\nFred.
Link naar reactie
Zelfs met Nero 5 kun je werkende video-dvd\"s maken.\r\nAls ze niet overal werken heeft dat vaak te merken met de combinatie :dvd\'s ,,brander,,en afspeel apparatuur.\r\nOok de brandsnelheid is erg belangrijk.(niet te hoog)\r\nEn merk dvd\'s geven ook vaak een beter resultaat.\r\n\r\nIk ben een keer lang bezig geweest om een werkende dvd van eigen opname,s te maken op goedkope nashua dvd\'s ,maar pas toen ik een wat duurder philips gebruikte werkte de dvd perfect op diverse dvd spelers.\r\n\r\nDus koop geen grote hoeveelheden dvd\'s van een voor jouw onbekent merk. Horen zeggen dat ze goed zijn is niet voldoende .Eerst zelf uitproberen!!\r\nOp beurzen staan ze vaak met \"Epublic\" dvd\'s . Zijn wel iets duurder dan de geheel onbekende merken ,maar ze worden gratis uitgedeeld om eerst te proberen.
Link naar reactie
Ben ik niet met je eens Animal,\r\n\r\nMaar uiteraard iedereen heeft een andere ervaring.\r\nWij gebruiken een heleboel merken door elkaar.\r\nMaar het is zo dat, vanaf het moment dat je met Nero DVD\'s kon branden, wij het niet voor elkaar kregen om gebrande films op onze oudere Cyberhome dvd spelers af te spelen, wij hebben 2 modellen.\r\nEn het gekke was dat dit soms ook niet altijd werkte op een nieuwere dvd speler - dure JVC - van mijn zoon.\r\nWij konden absoluut niet zeggen dat het met een bepaald merk wel of niet ging.\r\nWij zeiden altijd; soms gaat het wel en soms weer niet.\r\nBlijkbaar ligt het aan de manier van branden.\r\nMaar met Alcohol lukt het in principe altijd.\r\nDus leg mij dit maar uit, hoe het kan.\r\nZelf brand ik zeer weinig, zoon brand het meeste, wat film dvd betreft, met alcohol.\r\nMaar smaken verschillen uiteraard.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...