Ga naar inhoud

Windows kan .ISO niet openen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb een ISO bestand gedownload, (DVD-formaat) gedownload in heel veel .rar files. Ik heb ze allemaal en gecontroleerd met Quickpar en kreeg geen fouten. Toen ik hem mounten met Alcohol en wilde openen in Windows kreeg ik deze fout: \'\'Windows kan niet van deze schijf lezen. Deze is mogelijk beschadigd of de schijf is in een indeling die niet compitabel is met Windows\'\'. Als ik hem open met Isobuster krijg ik de foutmelding als op het eerste plaatje. En wanneer ik hem open met Nero krijg ik het volgende als op het tweede plaatje. Wanneer ik correct doen krijg ik het derde schermpje.Als ik dan iets invul en doe weer correct krijg ik het eerste scherm weer. Haalt dus ook niks uit.\r\n\r\nKan iemand mij alsjeblieft helpen met dit probleem.
Link naar reactie
Voor zover ik het kan zien kan het niet of het moet zijn dat Nero hem repareert.\r\nAls je nu eens bij dat 3de schermpje gewoon zonder iets in te vullen op OK klikt, en als er dan weer een melding komt dan op ignore klikken (zo kun je ook img branden namelijk met nero), zie eens wat hij dan doet.\r\nDus wel die eerste keer op correct duwen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...