Ga naar inhoud

zelfgemaakte dvd kopieren via de pc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb de filmpjes die op ik genomen heb met een hi-8-videocamera op een dvd gezet met mijn dvd-recorder bij de tv. nu wilde ik de dvd kopieren met de pc naar een nieuwe dvd. dit lukt mij echter niet. \r\nik het geprobeerd via nero en met kopieren naar de desktop.\r\nik krijg een foutmelding dat een bestand beschadigd is oid. er is maar een gedeelte van de dvd gekopieerd.\r\nkan iemand mij vertellen hoe dit wel moet?
Link naar reactie
Als de filmpjes op een normale dvd+r staan hoort het gewoon te kunnen.\r\nMet rw\'s gaat het vaak wat moeilijker ,en de Panasonic recorder\'s zorgen ook voor problemen.\r\nAls het een dvd+r is ,moet deze wel met de recorder zijn afgesloten.\r\n\r\nHet hoort gewoon te gaan met Nero ,en dan kiezen voor \"hele disk kopieren\"\r\nDoe dit niet \"on the fly\" dat is rechtstreeks van dvd naar dvd ,want dan heb je meer kans dat het fout gaat.\r\nOok tijdens het kopieren de pc met rust laten ,en screensaver en dergelijke prg\'s uit laten staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...