Ga naar inhoud

bestanden op recordable cd overschreven


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!!\r\n\r\nTis een lang verhaal, maar zal het zo kort mogelijk vertellen. \r\nDrie weken geleden ben ik getrouwd, de hele dag heeft mijn vriendin met mijn fotocamera foto´s gemaakt van de hele dag. Nou na onze trouwdag heb ik deze foto´s overgezet op de pc, op cd gebrand en de foto´s van de geheugenkaart en uit de computer verwijderd (de prullenbak geleegd). \r\n\r\nOmdat we 2 dagen erna op huwelijksreis zijn gegaan had ik m´n geheugenkaart weer nodig, daarom had ik die ook gelijk gewist. \r\n\r\nTeruggekomen van vakantie hoorde ik van alle kanten dat er foto´s waren. Dus naar m´n ouders en daar wilde ik hun foto´s op de cd zetten met m´n eigen foto´s, maar er gewoon achteraan zetten, wat ik normaal gesproken thuis ook altijd doe. \r\nNou het proces was klaar, ik ga kijken, heeft ie al mijn eigen bestanden overschreven met de foto´s die er achter moesten.........\r\nM´n enige geluk is dat ik ze al had laten afdrukken, maar digitaal ben ik nu al m´n eigen foto´s kwijt.....\r\n\r\nBij wat rondvragen hoorde ik, dat kan helemaal niet, op een recordable cd bestanden overschrijven..\r\n\r\n[color=red]WIE HELPT MIJ??? [/color]Is het waar dat dat helemaal niet kan en moeten mijn eigen bestanden dan nog op de cd staan?? Maar dan onzichtbaar ofzo??? \r\n\r\nIk kon wel janken toen ik het zag, dus ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen!\r\n\r\nGroetjes van een pechvogeltje (Ellen).
Link naar reactie
Oei! Da\'s triest, echt triest. Maar kijk [url=http://home.wanadoo.nl/peterschilte/handig/handig.html]hier[/url] eens onder \'Systeem\', daar staat \'PC Inspector File Recovery\'. Installeer het op de andere partitie dan waarop de foto\'s stonden! Probleem is namelijk dat het risico groot is dat je toch (alle?) foto\'s kunt kwijtraken: de gegevens mogen namelijk niet overschreven worden. Misschien nog even afwachten of een ander een betere oplossing heeft? O, gezien het bovenstaande: gebruik de PC van de verdwenen foto\'s niet meer!
Link naar reactie
De foto\'s staan nog wel op de cd (proud) \r\n\r\nHet is een multisessie cd geworden waarbij je in de verkenner alleen de laatste sessie te zien krijgt.\r\n\r\nIk lees niet welk programma je gebruikt hebt om te branden..... kijk eens of je iets hebt aan Nero Multimounter.\r\n\r\nProgrammaatje om de andere sessie weer te bekijken met de verkenner.\r\n\r\n[url]http://www.nero.com/en/Multimounter.html[/url]
Link naar reactie
De bestanden zijn toen overschreven met Nero. Thuis gebruik ik altijd Hp record now bij het branden van foto´s op cd´s. \r\n\r\nIk heb Multimounter gedownload, maar welk icoontje moet ik nu gebruiken? Het multimounter.reg bestandje?\r\n\r\nOooh wat zou ik blij zijn als die bestanden inderdaad nog op de cd staan zeg!!! \r\n\r\nDat isobuster, is dat een soortgelijk programma als die multimounter?\r\n\r\nGroetjes,\r\nEllen
Link naar reactie
CTRLALTDELETE, mag je ik je heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedanken!!!!!!!!!!!1 \r\n\r\nIk heb zojuist Isobuster gedownload en daar waren ze!!!!!! Alle foto´s die ik dacht kwijt te zijn!!!!!!!!! Ooooh wat ben ik nu ongelofelijk blij zeg!!!!!! :lol: :lol: :lol: \r\n\r\nHeeeeeeel erg bedankt voor deze supertip!!!! 1000x maal dank!!\r\n\r\nGroetjes,\r\nEllen en geen pechvogel meer!!!!
Link naar reactie
[quote=pechvogel]CTRLALTDELETE, mag je ik je heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedanken!!!!!!!!!!!1 \r\n\r\nIk heb zojuist Isobuster gedownload en daar waren ze!!!!!! Alle foto´s die ik dacht kwijt te zijn!!!!!!!!! Ooooh wat ben ik nu ongelofelijk blij zeg!!!!!! :lol: :lol: :lol: \r\n\r\nHeeeeeeel erg bedankt voor deze supertip!!!! 1000x maal dank!!\r\n\r\nGroetjes,\r\nEllen en geen pechvogel meer!!!![/quote]gelijk weer even op je hd zetten en een nieuwe branden
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb dus precies hetzelfde probleem, alleen is het hier nog niet opgelost, en isobuster ziet ze ook niet meteen, ik zie alleen dat \"track 2\" bijna 500mb heeft en dat komt wel overeen met het aantal foto\'s dat ik erop had staan, ik zie dus geen losse files staan in het rechter venster (cry) Ik ben nu al bijna 36 uur bezig met de optie \"zoeken naar verloren UDF bestanden\" maar ik weet niet eens of dat zo moet... Iemand die mij misschien te hulp kan schieten???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...