Ga naar inhoud

Schermbeveiliging : Diavoorstelling Mijn Afbeeldingen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik werk sinds kort met Windows XP.\r\nAls schermbeveiliging heb ik gekozen voor \"Diavoorstelling : Mijn Afbeeldingen\" en daarin heb ik een hoop foto\'s gezet zodat ik mijn foto\'s die al zo lang op cd\'tjes staan nog eens terug te zien krijg.\r\nOf tenminste dat was de bedoeling want van de 660 foto\'s die ik in die map gezet heb, kiest de pc er steeds dezelfde uit zodat er eigenlijk slechts een 150 à 200 foto\'s de revue passeren.\r\nHeeft iemand enig idee wat de oorzaak is dat hij steeds diezelfde foto\'s uitkiest en geen van de andere?\r\nIk heb tevergeefs gezocht of ik een instelling kon wijzigen maar dat heb ik niet gevonden.\r\nIk heb ook al enkele keren een aantal foto\'s verwijderd zodat hij die niet meer kon kiezen, maar dan herbegint het spelletje met een pakketje andere foto\'s en blijven er nog steeds een hoop foto\'s buiten beeld. \r\nIs die map gelimiteerd tot een bepaald aantal foto\'s of zo iets?\r\nMet dank voor elke hulp!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...