Ga naar inhoud

TV buiten beeld


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Door één of ander raar probleempje, waar ik niet weet wat ik deed, is \'mijn tv (ja.. ik heb een tvkaart)\' buiten het beeld gekomen, tenminste, dat lijkt het. Als ik kies \'volledig scherm\' dan vult hij mijn hele scherm, maar dan kan ik niet het formaat aanpassen. Als ik hem kleiner maak met de sneltoets ctrl+f of via de taakbalk \'vorig formaat\', dan komt hij weg.. af het scherm... hierdoor kan ik het formaat niet meer veranderen, en eigenlijk ook niks doen uit het menu van de pc-televisie. Het gaat hier om een pinacle tv.. maar dat is denk ik niet het belangrijkste....\r\n\r\nJe mag me natuurlijk ook toevoegen bij msn!, makkelijkere uitleg (evt. hulp op afstand = mogelijk) (Y) \r\n\r\nWie kan me zeggen hoe ik kan zorgen dat hij niet meer volledig scherm gebruikt, en dus ik weer bij de zijkant kan komen... en niet het hele scherm vullen, of \'af mijn scherm\'.\r\n\r\nMisschien een beetje ingewikkeld geschreven.. sorry hiervoor.. graag snel hulp; ik gebruik het nogal vaak
Link naar reactie
Weet niemand wat ik moet doen?\r\nJammer, het is namelijk vreselijk vervelend.. ik kan nu praktisch gezien geen TV meer kijken, omdat ik die TV altijd in de rechteronderhoek zet, zodat ik kan werken en TV kijken tegelijk. Nu moet het het hele beeld zijn, waardoor ik net zo goed kan gaan naar de échte TV, die natuurlijk een veel groter beeld heeft.\r\n\r\nPlease, help me!
Link naar reactie
Heb je in de taakbalk nog wel de tv staan? Volgens mij wel.\r\nStaat de \'tv\' soms achter de taakbalk? Taakbalk op auto-verbergen zetten of verkleinen en je kan er misschien wel bij.\r\nLukt dat niet, kies dan eens voor \'move\' (verplaatsen). Klik dan meteen op de linker muisknop en hou deze ingedrukt. Probeer daarna de \'tv\' weer in het schem te krijgen.\r\nDoor \'move\' te kiezen gaat de cursor meteen naar de plaats waar de \'tv\' staat.
Link naar reactie
[quote=Sent_NL]Heb je in de taakbalk nog wel de tv staan? Volgens mij wel.\r\nStaat de \'tv\' soms achter de taakbalk? Taakbalk op auto-verbergen zetten of verkleinen en je kan er misschien wel bij.\r\nLukt dat niet, kies dan eens voor \'move\' (verplaatsen). Klik dan meteen op de linker muisknop en hou deze ingedrukt. Probeer daarna de \'tv\' weer in het schem te krijgen.\r\nDoor \'move\' te kiezen gaat de cursor meteen naar de plaats waar de \'tv\' staat.[/quote]\r\n\r\nTen eerste wil ik u heel erg bedanken voor het goedbedoelde antwoord.\r\nHelaas werkt de eerste manier niet; ik heb altijd al taakbalk verbergen, en ik heb zelfs even de taakbalk bovenin het scherm gezet om te kijken of hij \'net\' zichtbaar zou zijn. Helaas is dit NIET het geval.\r\nInderdaad heb ik de TV wel in de taakbalk staan, zoals u al verwachtte.\r\nOok werkt de tweede manier niet... misschien een beetje raar: je kan eigenlijk niks doen; je ziet de randen wel als hij volledig scherm is, maar je kan deze niet kleiner of groter maken; als je dat doet veranderd de cursur wél naar een \'kleiner-grotermaak cursor\', maar je kan hem NIET kleiner of groter maken. \r\nOok de tweede manier, van \'move\' (overigens: ik heb een nederlandse versie ;), maakt niet uit) werkt ook niet; dat kan net zoals het kleiner-groter maken ook niet gedaan worden.\r\n\r\nHeel erg bedankt voor de moeite, maar ik ben er hierdoor helaas niet uit.\r\n\r\nAstublieft, help me, het is namelijk heel vervelend; ik kan mijn TV-KAART NIET meer gebruiken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...