Ga naar inhoud

Onbekende Muziek


Aanbevolen berichten

Op erg onregelmatige momenten komt er gewoonweg totaal onbekende muziek uit mijn boxen... Eender hoe hard ik het volume regel, ik hoor het geluid steeds even hard....\r\n\r\nIk dacht eerst dat dit een hacker was dat sub7 ofzo gebruikte maar ik heb nu ZoneAlarm op m\'n pc staan en heb nog steeds dat probleem... (WinXP Prof)\r\n\r\nKent iemand dit probleem?
Link naar reactie
Komt de onbekende muziek, gewoon ineens, of is het als je bepaalde programma\'s opent. \r\n\r\nAls het laatste het geval is dan zou ik ens kijken onder welke programma\'s hij dit weer gaat geven.\r\nEn dan eens in de structuur van dat programma kijken of daar niet iets mis is. \r\nZonodig het programma delete/verwijderen.
Link naar reactie
Het komt gewoon ineens als ik op internet ben en niet steeds met dezelfde site ofzo...\r\nGewoon op willekeurige tijdstippen....\r\n\r\nNu momenteel heb ik het weer....\r\nHet is nu een duits nieuwsprog ofzoiets meestal is het frans of duits.\r\nHeb met volumeregeling alles dempen aangevinkt en er komt nog geluid uit....\r\nDan moet dat toch met iets anders te maken hebben...\r\nHeb een surround system op mn pc maar daar zit toch geen ontvanger in.\r\n :-S :-S
Link naar reactie
Zet zo gauw als je dat vreemde geluid hoort metteen je pc uit ,maar laat de boxen aan staan.\r\nHoor je dan toch nog dat geluid ,dan is het echt gewoon een piraat of zendammateur die erg kort bij zit met veel te zware spullen.\r\nIn je boxen set zit ook waarschijnlijk een versterker die signaal op kan pikken als dit maar sterk genoeg.\r\n\r\nDat het via je kabel aansluiting binnen komt kan helemaal niet.
Link naar reactie
Niet geschoten is altijd mis.... en gezien mij vorige antwoord ben ik niet altijd even slim :mrgreen: maar.....\r\nKortgeleden had ik een progje dat bleef draaien op mijn PC terwijl ik het al had afgesloten. De CPU ging door op 100%, zodat ik bijna niets anders kon doen op de PC.\r\n\r\nIs het mogelijk dat er op de achtergrond steeds iets meedraait? Dat zou je kunnen zien in de processen onder taakbeheer....
Link naar reactie
[quote]\r\nNiet geschoten is altijd mis.... en gezien mij vorige antwoord ben ik niet altijd even slim :mrgreen: maar..... \r\nKortgeleden had ik een progje dat bleef draaien op mijn PC terwijl ik het al had afgesloten. De CPU ging door op 100%, zodat ik bijna niets anders kon doen op de PC. \r\n\r\nIs het mogelijk dat er op de achtergrond steeds iets meedraait? Dat zou je kunnen zien in de processen onder taakbeheer.... \r\n[/quote]\r\n\r\nIk heb al mijn processen in taakbeheer al doorzocht op het moment dat ik het geluid hoorde....\r\nIk heb alle processen beeindigd tot ik enkel nog explorer opstaan had en nog enkele processen van SYSTEM maar als ik deze afsluit valt de pc uiteraard uit...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...