Ga naar inhoud

Aansluiten Sata schijf


Aanbevolen berichten

Heeee luitjes,\r\nIk wil de overstap maken naar een Sata schijf maar nu is mijn vraag hoe sluit ik zoiets aan bij mijn IDE schijf en los daarvan \r\nik heb een ASUS A8V DeLuxe moederbord\r\nen heeft iemand ook een advies wat voor schijf (merk) ik zou moeten aanschaffen\r\nik zit zelf te denken aan 2 74 gig raptor schijven\r\nkan iemand mij ook zeggen wat PATA schijven zijn?????\r\n\r\n\r\nGroetjes en bedankt Trippel
Link naar reactie
[quote=Konijn]Wat ik er van begrepen heb, is dat het een nieuwe generatie RAID-schijven is, voornamelijk geschikt voor servers.[/quote]\r\n\r\nDAn heb jij het toch iets verkeerd begrepen :lol: \r\n\r\n[quote]kan iemand mij ook zeggen wat PATA schijven zijn????? [/quote]\r\n\r\n[b]Pata[/b] =parralel ata dus de gewone IDE schijven [b]Sata[/b] =Serieel ata
Link naar reactie
[quote=Konijn]:-$ Owww... nja, kwam dit ergens zo tegen en heb er zelf ook nog niet eerder van gehoord.\r\nDan wordt deze term toch bijna nergens gehanteerd? :-|[/quote]\r\n\r\nDe term word vaak gehanteerd als IDE en SATA schijven vergeleken worden.\r\n\r\nBij S-ata=De data van de harde schijf naar mobo serieel\r\nBij P-ata=De data van de harde schijf naar mobo parralel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...