Ga naar inhoud

foto's op cd&dvd3 parameters fout


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dit is het geval, ik gebruikte \'foto\'s op cd/dvd3\' en heb een leuke slideshow gemaakt van 45min. +-350 foto\'s. Maar nu gaat ie aan de gang met het berekenen van de gegevens, maar na ongeveer 2uur stopt ie er ineens mee en vermeld dan dat de parameters niet goed zijn. dan klik ik op ok en krijg dan in het venster te zien \"bestanden niet gevonden\". nu weet ik dus even niet wat ik moet doen om dat te verhelpen. ik heb al bij de instellingen gekeken maar weet niet wat ik zou moeten veranderen! Nu hoop ik dat iemand me misschien op weg kan helpen met een goede tip of zoiets dergelijks.\r\nBen er 3 weken mee bezig geweest en wordt er goed ziek van dat het nu niet lukt om het af te maken! Bij voorbaat dank voor de moeite om mijn mailtje te lezen.\r\nGroetjes Ricardo. :^)
Link naar reactie
Nou beste katter ik probeer me ook aan de huisregels te houden, maar dit antwoord van jou, komt wel katterig over! 1.Met mailtje bedoel ik natuurlijk dit bericht!2.Het programma? Dit kan je lezen in de eerste zin van mijn \'mailtje\' ! 3. Het soort foto\'s? JPEG. En ben jij nu in staat om mij een redelijke oplossing te bieden in plaats van commentaar? Ben benieuwd? 8-|
Link naar reactie
[quote=ricardo]Nou beste katter ik probeer me ook aan de huisregels te houden, maar dit antwoord van jou, komt wel katterig over! 1.Met mailtje bedoel ik natuurlijk dit bericht!2.Het programma? Dit kan je lezen in de eerste zin van mijn \'mailtje\' ! 3. Het soort foto\'s? JPEG. En ben jij nu in staat om mij een redelijke oplossing te bieden in plaats van commentaar? Ben benieuwd? 8-|[/quote]\r\nJa, je kan het katerig vinden, maar als je niet duidelijk bent, kunnen wij je geen antwoord geven. Vandaar mijn vragen. Sorry hoor, dat je daar niet tegen kan. :lol: ;-) (C) (B) \r\n\r\nIk gebruik de volgende programma\'s om een sliteshow te maken;\r\nNero Vision 3\r\nProschow Gold\r\nCD&DVD3 ken ik niet. Misschien via [url]www.google.nl[/url]\r\n[url=http://www.google.nl/search?hl=nl&q=CD%26DVD3&btnG=Google+zoeken&meta=]Hier vind je vele links[/url] ;-) Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...