Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

  • 2 weken later...
Flouw he...\r\nZomer in je hoofd? Dan gaan we in jouw kop op vakantie :-P\r\nSla nooit een man met een bril. Sla hem met je vuist, dat komt harder aan.\r\nWegens de bezuinigingen is het licht aan het eind van de tunnel uitgedaan.\r\nGeen man overboord! We zijn niet met de boot!\r\nGeniet, maar drink met maten, Geen liters bier, maar vaten!\r\nTherapy has taught me that nothing is my fault!\r\nWat doen militaire in een burgeroorlog?\r\nIk drink, vloek en rook niet, potverdomme, mijn peuk is in mijn bier gevallen!\r\nTerug, afwezig, terug, afwezig... sorry ik een zit rondje op mijn stoel te draaien ;-)\r\nC:\\mijn documenten\\mijn afbeeldingen\\knappe mannen\\(Je eigen naam).JPG\r\nGet stoned, drink wet cement\r\nAls er een schaap over de dam is, moet de boer er achter aan :-@\r\nHet is een goed jaar voor de tijd van het weer :-S\r\nVoer geen oorlog! Voer de eendjes! \r\nWaarom moet je bij een waarzegger te bezoeken een afspraak maken? \r\nWaarom wordt er geen kattenvoer met muissmaak verkocht?\r\nHoe weet jij dat het niet smaakt naar muis?\r\nWees stil in de klas, andere willen ook slapen!\r\nZe kunnen beter over je schuur lullen, dan andersom!\r\nIneens heb je het! Je wordt crimineel\r\nIk spreek vloeibaar Nederlands\r\nWie zijn kruis krabt met een riek, eindigt vaak in de kliniek!
Link naar reactie
[FONT=Times New Roman][COLOR=#000000] [/COLOR][/FONT]\n[FONT=\'Times New Roman\'][COLOR=#000000]De juf staat voor haar klasje en vraagt aan Jantje: \"Er zitten 6 vogels op\nhet hek, je schiet er 2 dood, hoeveel vogels blijven er dan nog over ?\"\n\nJantje antwoordt: \"Geen enkele juffrouw, want de andere vogels vliegen\nweg van het schieten\". \"Nee, Jantje\", zegt de juffrouw, \"het antwoord is 4,\nmaar je manier van denken bevalt me wel\".\n\nDan zegt Jantje: \"Juf, ik heb ook een vraagje voor u : 3 vrouwen eten een\nijsje. De eerste likt aan het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de\nderde bijt erin. Hoe kun je nu zien welke vrouw getrouwd is ?\"\nDe juf wordt een beetje rood en zegt dan: \"de vrouw die aan haar ijsje zuigt.\"\n\n\"Nee\", zegt Jantje, \"het is degene met de trouwring aan haar vinger,\nmaar je manier van denken bevalt me wel\".[/COLOR][/FONT]
Link naar reactie
[COLOR=black][FONT=\'Times New Roman\']Er lopen zes dwergjes in het bos en die zingen: Wij Hebben Toverkracht![/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=\'Times New Roman\']..............................................................................................................[/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=\'Times New Roman\']\nNa een tijdje komt er een 7de dwergje al huilend achter en snikt: Ik ben To.[/FONT][/COLOR]
Link naar reactie
Slangetje in het oerwoud \r\nJantje vraagt aan de juf mag ik vanavond bij jou komen slapen?\r\nja zegt de juf ga je valiezen maar pakken en kom naar mijn huis\r\ndan doet de juf haar bloes uit, en vraagt jantje wat zijn die 2 ronde dingens?\r\ndat zijn mijn koplampen, de juf doet haar broek uit, en jantje vraagt wat is dat?\r\nhet donker oerwoud, en dan doet jantje zijn broek uit, en zegt jantje en dit is mijn slangetje\r\n\'s nachts maakt jantje de juf wakker. Juf kunt u u koplampen aan doen want mijn slangetje is verdwaald in u donker oerwoud.
Link naar reactie
Hotelrekening\r\n\r\nWe rijden, na een vermoeiende vakantie, om wat uit te rusten naar een\r\nhotelletje langs de weg.\r\nWe vragen de receptionist om ons over vier uur weer te wekken.\r\n\r\nBij vertrek krijgen we een rekening gepresenteerd van 350 euro.\r\nIk ontsteek in woede.\r\nDe receptionist en de manager vertellen dat dit de standaardtarieven\r\nzijn.\r\nHet hotel beschikt over een riante sauna met massage,een zwembad met\r\nyacuzzi allemaal ter beschikking van de geëerde gasten.\r\nElke avond een optreden van de beste artiesten uit Parijs, Londen en\r\nAmsterdam.\r\n\r\nIk zeg dat we daar geen gebruik van hebben gemaakt.\r\nDe manager blijft echter bij zijn verhaal: \"Het is hier, dus u had er\r\ngebruik van kunnen maken\".\r\n\r\nIk schrijft morrend een check uit en overhandig die aan de manager.\r\nDaarop roept deze verbaasd uit:\'! Maar mijnheer, dit is een check\r\nvoor slechts 100 euro!\'\r\nKlopt\', zeg ik, Ik heb u 250 euro in rekening gebracht voor het met naar bed gaan met mijn vriendin.\r\n\r\n\'Maar dat heb ik niet gedaan\', roept de manager verontwaardigd.\r\n\r\nDaarop antwoord ik, \'Ze was hier, dus u had er gebruik van kunnen\r\nmaken................
Link naar reactie
:mrgreen: .... en vergeet de 160gb ruimte niet...\nAchja... \'k was ff \'firebug\' aan het testen... even proberen bij een andere website: :-P\n\n\n[url=http://share.pimspage.nl/wat_klopt_er_niet/forum.jpg][img]http://share.pimspage.nl/wat_klopt_er_niet/thumb_forum.jpg[/img][/url]\n\n\nIk zal het maar even uitleggen dan, hoe je zoiets doet:\n- Open Firefox,\n- Download / installeer de addon [url=https://addons.mozilla.org/firefox/1843/]FireBug[/url]\n- Open een website die je wil \'aanpassen\'\n- klik rechtsonder in beeld op het groene vinkje\n- kies tabblad \'html\'\n- klik op \'inspect\'\n- klik het gedeelte in de website aan, wat je aan wil passen...\n- klik onderin beeld, op de juiste tekst in de html,\n- typ de nieuwe tekst in,\n- en herhaal de laatste 3 stappen, zovaak je wil.... ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...