Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

Niet beledigend bedoeld tegenover Jehovagetuigen, efin:\nJehova: \"Wij komen god brengen\"\n> zet maar in de gang\n> sorry, geen ruimte\n> u komt god brengen? Was ie alweer weggelopen, die *********\n> niet nodig, ben um al aan \'t downloaden\n> zit er een bonnetje bij? ik wil hem graag ruilen\n> sorry, vind m\'n verjaardag veel te leuk\n> nee, sorry, ik haal alles bij de spar
Link naar reactie
[quote=VMSW;271140]Niet beledigend bedoeld tegenover Jehovagetuigen, efin:\nJehova: \"Wij komen god brengen\"\n> zet maar in de gang\n> sorry, geen ruimte\n> u komt god brengen? Was ie alweer weggelopen, die *********\n[I][B] > niet nodig, ben um al aan \'t downloaden[/B][/I]\n> zit er een bonnetje bij? ik wil hem graag ruilen\n> sorry, vind m\'n verjaardag veel te leuk\n> nee, sorry, ik haal alles bij de spar[/quote]\n\nEn dan afspelen op je iGod Nano zeker? :mrgreen:
Link naar reactie
[QUOTE=VMSW;271140]Niet beledigend bedoeld tegenover Jehovagetuigen, efin:\r\nJehova: \"Wij komen god brengen\"\r\n> zet maar in de gang\r\n> sorry, geen ruimte\r\n> u komt god brengen? Was ie alweer weggelopen, die *********\r\n> niet nodig, ben um al aan \'t downloaden\r\n> zit er een bonnetje bij? ik wil hem graag ruilen\r\n> sorry, vind m\'n verjaardag veel te leuk\r\n> nee, sorry, ik haal alles bij de spar[/QUOTE]\r\n\r\nsorry we hebben net gegeten, misschien dat ie de afwas wil doen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...