Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[b] And now something completely different[/b]\r\n\r\n[color=blue] [size=6]Ode to the robin[/color][/size]\r\n\r\n[b]\r\nAs I woke up this morning, \r\nwhen all sweet things are born\r\na Robin purced in on my window cell\r\nto greet the coming dawn\r\nHe sing a song so sweetly\r\nand paused for a moments love\r\nI gently raised the windows \r\nand crushed his F****** skull[/b]
Link naar reactie
  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

[quote=Drekimovskiy]Nou...VMSW....nee, niet echt. Alleen: ik heb dus een kameraad en die heet van achteren kok. En hij werd op een gegeven moment door iemand kokkinovskiy genoemd en hij noemde mij daarna drekimovskiy (\'k heet andré), dus vandaar...maar nee. \'t Betekend nix. En VMSW? staat dat ergens voor?[/quote]\r\n\r\nVolgens mij stond dat voor Veilig Met Stroom Werken. :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=Drekimovskiy]Nou...VMSW....nee, niet echt. Alleen: ik heb dus een kameraad en die heet van achteren kok. En hij werd op een gegeven moment door iemand kokkinovskiy genoemd en hij noemde mij daarna drekimovskiy (\'k heet andré), dus vandaar...maar nee. \'t Betekend nix. En VMSW? staat dat ergens voor?[/quote]\r\n\r\nEuhhhh, ben jij dit dan??\r\n[url]http://www.smscity.nl/?ID=drekimovskiy[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...