Ga naar inhoud

heel raar probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb het volgende probleem en probeer het goed uit te leggen.\r\n\r\nik heb twee computers en twee dvd branders\r\ngenaamd een NEC 1300 en een LG gsa-4120b met alletwee de nieuwst firmware.\r\n\r\nnu koop ik regelmatig dvd schijfjes van het merk arita.\r\nhet probleem is dat je die dingen in verschillende kleuren binnen krijgt \r\nwaarom weet ik ook niet.\r\n\r\nhet probleem is nu dat ik met mijn nec 1300 bij al de drie verschillende \r\nkleuren arita schijfje geen probleem hebt alleen met de LG gsa-4120b kan ik \r\neen type dvd wel branden maar op geen enkel medium lezen stop ik er nu een \r\nandere type dvd in dan werkt het wel gewoon .\r\n\r\nde arita dvd`s zijn zilver\r\n\r\nDisc & Book Type : [DVD+R] - [DVD+R]\r\nManufacturer Name : [Ricoh Co. Ltd.]\r\nManufacturer ID : [RICOHJPN]\r\nMedia Type ID : [R01]\r\nProduct Revision : [002]\r\nBlank Disc Capacity : [Not Supported By Method 2]\r\nRecording Speeds : [1x , 2.4x , 4x] [Method 2 Might Not Always Detect \r\nAll Speeds]\r\n\r\nblauw\r\n\r\nDisc & Book Type : [DVD+R] - [DVD+R]\r\nManufacturer Name : [Ricoh Co. Ltd.]\r\nManufacturer ID : [RICOHJPN]\r\nMedia Type ID : [R01]\r\nProduct Revision : [002]\r\nBlank Disc Capacity : [Not Supported By Method 2]\r\nRecording Speeds : [1x , 2.4x , 4x] [Method 2 Might Not Always Detect \r\nAll Speeds]\r\n\r\nrood\r\n\r\nDisc & Book Type : [DVD+R] - [DVD+R]\r\nManufacturer Name : [Ritek Corp.]\r\nManufacturer ID : [RITEK]\r\nMedia Type ID : [R02]\r\nProduct Revision : [001]\r\nBlank Disc Capacity : [Not Supported By Method 2]\r\nRecording Speeds : [1x , 2.4x , 4x] [Method 2 Might Not Always Detect \r\nAll Speeds]\r\n\r\nde rode schijfjes werken dus niet daar is Manufacturer ID en Media Type ID \r\nook anders van kijk branden doet hij wel gewoon maar hij leest hem nergen \r\nook op de pc niet en ook niet in twee dvd spelers.\r\nook heb ik playstation 2 spellen geprobeerd en die werken ook niet .\r\n\r\nwie kan mij helpen groetjes william
Link naar reactie
[quote]wie kan mij helpen groetjes william[/quote]\r\n\r\nIk denk niemand, dvd\'s zijn leuke dingen, het kan zelfs zo zijn dat je denkt een paar spindels te hebben met dvd\'s die het gewoon goed doen. Maar een nieuwe spindel (zelfde merk type enz) doet het plotseling niet. :-| \r\nMijn ervaring is hou het op het merk en type (kleur) die het goed doen en verander pas als om onverklaarbare reden ze het niet meer doen.\r\nWas zelf een tevreden gebruiker van princo, tot........en nu gebruik ik bulkpaq, tot............... (proud) (proud)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...