Ga naar inhoud

foto uitsnijden en terug inplakken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In Computer Idee nr 7 (dat ik gisteren pas in de bus heb gekregen) las ik het artikel \"Snij onderdelen uit foto\'s\".\r\nDus ik nam een foto, sneed er een persoon uit, volgens de werkwijze vermeld in het artikel. Vervolgens wou ik die foto plakken op een andere achtergrondfoto. Maar mijn uitgesneden persoon verscheen er nogal groot op. Hoe kan ik de verhoudingen wat beter doen uitkomen?\r\nAlvast dank.\r\nSteven
Link naar reactie
Steven \r\n2 mogelijkheden met paintshop pro, Voor het uitsnijden eerst de foto verkleinen.\r\nof uitsnede eerst plakken als \"nieuwe afbeelding\" en opslaan , deze heeft dan een transparante achtergrond ,die verkleinen met \"formaatwijzigen\" ,\r\nkopieeren,plakken ,en indien te nog te groot of te klein \"undo\" geven en opnieuw.\r\nSuc6
Link naar reactie
[quote=cdrobin]@tjoekse dat weet je niet ;) hij heeft nog niet gezegt welk programma hij heeft gebruikt[/quote]\r\nts zegt dat hij het hier heeft gelezen\r\n\r\nIn Computer Idee nr 7 (dat ik gisteren pas in de bus heb gekregen) las ik het artikel \"Snij onderdelen uit foto\'s\". \r\n\r\ndus even opgezocht\r\n\r\n➧ Workshop 2\r\nFoto’s monteren\r\nMet Paint Shop Pro knippen en plakken\r\npixel-scherpe fotomontage.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...