Ga naar inhoud

Computer blijft opnieuw opstarten


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit het juiste subforum is, maar dat merk ik vanzelf wel :)\r\n\r\nKorte samenvatting van het probleem en de evt oplossingen die ik al gedaan heb.\r\n\r\nOS: XP professional\r\nGeheugen: 256 intern (RIMMgeheugen)\r\nCPU: 1,6 mhz\r\n\r\nMijn computer start uit zichzelf iedere keer opnieuw op, zonder foutmelding. Na eerst zelf een aantal dingen nagekeken te hebben, heb ik hem weggebracht en hem laten testen. Het geheugen, harddisk, voeding e.d. is getest en goed bevonden. Ze hebben nieuwe koelpasta aangebracht en mijn computer heeft daar 18 uur gedraaid zonder problemen.\r\n\r\nEenmaal thuisgekomen en na het aansluiten startte hij direct weer opnieuw op. Ik heb op aanraden van de zaak die hem nagekeken heeft, de stroomtoevoer gecheckt, heb voor de zekerheid de batterij van het moederboard vervangen, heb de muis verplaatst van USB-poort naar een COM-poort. Hij bleef het doen, dus ik weer duimen, hopende dat het opgelost was. Maar nee hoor.. na ongeveer een half uur ging hij weer. Op dit moment draait hij in veilige modus op zich goed tot nu toe, alleen weet ik nu niet meer wat te doen. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Ik weet nl. niet meer of het nu softwarematig of hardwarematig is. \r\n\r\nIk hoop dat iem. een idee heeft, want ik begin zo ongeveer nu radeloos te worden.\r\n\r\nAnita
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...