Ga naar inhoud

Active desktop loopt vast


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nna de updates die ik had gehaald voor mijn computer (me) moest hij opnieuw opstarten. Op 1 of andere manier heb hem toen gereset. Nu loopt de hele tijd als ik me comp. opstart mijn active desktop vast. Je kan dan ook tegelijk niks meer doen. Niet naar start ofzo. Niks valt dan meer aan te klikken. Er komt dan te staan: Active desktop herstellen, maar dat kan je ook niet meer aanklikken. Tot de tijd dat active desktop nog niet is opgestart is kan je gewoon wel naar start en programma\'s bijv. maar als hij dus is opgestart loopt hij vast.\r\n\r\nDe tijd om de active desktop uit te zetten is te kort, want vrijwel gelijk nadat de comp is opgestart opent de ad. Weet iemand hier een oplossing voor???? Me computer is nu namelijk gewoon onbruikbaar geworden.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nVincent.
Link naar reactie
probeer veiligemodus eens,F8 indrukken na eerste bios scherm.\r\nstart hij dan op?,probeer dan de update te deinstaleren.?\r\n\r\nsuc6\r\n\r\nps:je kunt als hij eenmaal heeft gelopen in veiligemodus,een keer\r\nproberen weer normaal te starten,(gebeurt weleens dat na veiligmodus fout weg/herstelt is door windows)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...