Ga naar inhoud

Hostfile vraag


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sorry, ik wist niet waar ik mijn bericht moest plaatsen!\r\nWillen jullie deze eventueel verplaatsen?\r\n\r\nEen paar dagen terug las ik een vraag van iemand die problemen had, dat de advertenties niet geladen werden op de internetpagina\'s.\r\nDit was gebeurd nadat hij OF KaZaa Lite Resurrection geinstaleerd had of verwijderd.\r\nToen gaf iemand de tip om de hostfile te legen MAAR niet de Localhost op die lijst.\r\nJe moest via uitvoeren iets typen en dan kwam de reclama lijst van KaZaa tevoorschijn.\r\nGraag zou ik deze tip willen hebben!!!!\r\n\r\nIk gezocht via Zoeken, maar de goede vraag kon ik niet vinden.\r\n\r\nHopenlijk heb ik het begrijpelijk genoeg uitgelegd.\r\nVast bedankt voor de moeite,\r\n\r\nSloes
Link naar reactie
Dat bestand kun je vinden in \\WINDOWS\\system32\\drivers\\etc en heet daar hosts, dus zonder enige extensie.\r\nJe kunt deze openen met kladblok of wordpad.\r\n\r\nWat je eigenlijk wilt hebben is een bestand waarin inderdaad alleen de localhost is opgenomen.\r\nDe inhoud ziet er dan als volgt uit: (maar dan zonder de koffie ;-) )\r\n\r\n# copyright (c) 1993-1999 microsoft corp.\r\n#\r\n# this is a sample hosts file used by microsoft tcp/ip for windows.\r\n#\r\n# this file contains the mappings of ip addresses to host names. each\r\n# entry should be kept on an individual line. the ip address should\r\n# be placed in the first column followed by the corresponding host name.\r\n# the ip address and the host name should be separated by at least one\r\n# space.\r\n#\r\n# additionally, comments (such as these) may be inserted on individual\r\n# lines or following the machine name denoted by a \'#\' symbol.\r\n#\r\n# for example:\r\n#\r\n# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server\r\n# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host\r\n127.0.0.1 localhost\r\n\r\nBij jou zal er onder de regel 127.0.0.1 localhost dus nog (veel) meer staan.\r\nDat mag je weghalen en dan het bestand opslaan.\r\nOok mogen de regels die met een # beginnen eventueel weg.\r\nDat is alleen maar commentaar.\r\nMaar goed, die zitten niks in de weg.\r\n\r\nNa het aanpassen van het bestand wel even je pc herstarten.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...