Ga naar inhoud

aanmelden Windows XP-prof


Aanbevolen berichten

Ik heb een artikel gevonden in netwerkmagazine: Ga naar configuratiescherm en dan software.\r\nZorg dat updates weergeven bovenaan in het venster aangevinkt staat.\r\nZoek dan in de lijst naar microsoft .NET framework 1.1.\r\nDruk op verwijderen en verwijder he bestand.\r\nNormaal zal je probleem nu opgelost moeten zijn.
Link naar reactie
Die tweede, de eerste is een \"language pack\", oftewel een soort plugin om de boel in het Nederlands te krijgen. Dit gaat alleen niet zo lang meer werken, want binnenkort móét idereen aan Service Pack 2 (anders krijg je geen updates meer) en daar zit dat gebeuren standaard al in.\r\nMaar om je terug op het goede spoor te zetten, er is een andere (volgens mij betere) manier om dit voor elkaar te krijgen. Als je op de website van Microsoft gaat spitten (zit een leuke zoekfunctie op) dan kun je Powertoys voor Windows XP vinden. De Powertoy die ik bedoel het TweakUI, en daarmee kun je Windows XP zo instellen dat hij automatisch inlogt op een bepaalde account, door in dat programmaatje je loginnaam en wachtwoord op te geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...