Ga naar inhoud

Liteon Ltd122


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een liteon ltd122 maar dei wil niks meer afspellen medion gebeld mailtje gehad: \r\n\r\nEr zijn vaker problemen met het lezen van bepaalde cd\'s of dvd\'s en ook het branden wil niet omdat het medium niet goed wordt herkend. \r\n\r\nDit soort problemen lossen zich vaak op door de zogeheten ASPI drivers te installeren. \r\n\r\nASPI drivers zorgen voor de communicatie tussen alle cd/dvd drives en de IDE interface. \r\n\r\nASPI is een set commando\'s voor dvd/cd drives. \r\n\r\nDe ASPI drivers worden soms per ongeluk overschreven door programma\'s zoals Nero, Pinnacle ed te installeren. \r\n\r\n\r\n\r\nHet bijgevoegde bestand opslaan op een willekeurige locatie op de C: partitie. Met de rechtermuisknop op het bestand klikken, kiezen voor Naam wijzigen en het uitroepteken vervangen door de letter e. Nu dubbelklikken op het bestand en het voert zichzelf uit. \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nMet vriendelijke groet, \r\n\r\n############# \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n############# \r\n\r\nCall Agent \r\n\r\nTel: \r\n0900-6334660 \r\n\r\nFax: \r\n0900-6546540 \r\n\r\nMail: \r\n[email]InfoNL@medion.com[/email] \r\n\r\nWeb: \r\n[url]www.medion.com[/url] \r\nbestand heet: Aspidreverxp.ex! maar geinstallerd hij deed het maar toen een muziek cd er in en niks horen daarna een ander cd er in en nu doet hij helemaal niks meer firmware heb ik niet geupdate hij is regiovrij ik weet overiggens niet hoe ik firmware update wel geprobeerd maar dan doet hij het niet, op internet opgezocht maar er zijn meer mensen met dit soort problemen hoe kan ik testen of hij defect is, kabels zin goed licht puur aan de speler zelf help mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\n_________________\r\nMVRG JZN
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote=JZN]kreeg mail OF IK HET INM HET ENGELS KON DOEN NOPG NOOIT GEHOORT VAN VERTALING DOOR ALTALAVISTA.[/quote]\r\n\r\nHet is tenslotte een engelstalig bedrijf. Dus toch niet meer als redelijk dat je je vragen in het engels stelt? (proud) \r\n\r\nIn ieder geval weet je wel dat je antwoord terug krijgt :mrgreen: \r\n\r\nSucces ermee.
Link naar reactie
[quote=Leon][quote=JZN]kreeg mail OF IK HET INM HET ENGELS KON DOEN NOPG NOOIT GEHOORT VAN VERTALING DOOR ALTALAVISTA.[/quote]\r\n\r\nHet is tenslotte een engelstalig bedrijf. Dus toch niet meer als redelijk dat je je vragen in het engels stelt? (proud) \r\n\r\nIn ieder geval weet je wel dat je antwoord terug krijgt :mrgreen: \r\n\r\n\r\n\r\nSucces ermee.[/quote]\r\n\r\nhaha, hij heeft wel gelijk. Sorry. Maar ze helpejn je wel hoor als je in het engels schrijft.
Link naar reactie
Thank you very much for the message in English.\r\nI have went through your description, do you mean that you have some\r\nreading and writing problem on that device.\r\nBut LTD-122 is a DVD ROM device, which is not write featured.\r\nSo that seems contradict with your statements. considering that, I would\r\nlike you to tell me the exact model name of the unit?\r\nYou could find it from the safety label that pasted on the top of the\r\ndrive, or else you could find some indication of the model name from Device\r\nManager. Krijg ik dit teruug en ik heb alle\'s al uitgelcht tot in de puntjes.
Link naar reactie
[quote=JZN]Ik heb hier een liteon ltd122 maar dei wil niks meer afspellen medion gebeld mailtje gehad: \r\n\r\nEr zijn vaker problemen met het lezen van bepaalde cd\'s of dvd\'s en ook het branden wil niet omdat het medium niet goed wordt herkend.[/quote]\r\n\r\nIk weet niet wat je hier dan schrijft maar er staat \"BRANDEN\".
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan][quote=JZN]Ik heb hier een liteon ltd122 maar dei wil niks meer afspellen medion gebeld mailtje gehad: \r\n\r\nEr zijn vaker problemen met het lezen van bepaalde cd\'s of dvd\'s en ook het branden wil niet omdat het medium niet goed wordt herkend.[/quote]\r\n\r\nIk weet niet wat je hier dan schrijft maar er staat \"BRANDEN\".[/quote]\r\n\r\nTopic Brandweer.\r\nDus waar gaat deze topic over?\r\nJuist ja, branden.\r\nVoor lezen, moet je in de hardware topics zijn of bij overige. ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...