Ga naar inhoud

marcel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sorry, was inderdaad wel een beetje flauw van mij.\r\nMaar nu even serieus, wat is nu dan wel de reden dat er in het nieuwe forum bitterweinig over Linux gepost wordt?\r\nIn het oude forum was het procentueel gezien toch wel wat drukker op het Linux gedeelte of heb ik het mis?\r\nHeeft het misschien iets te maken met het feit dat het bij het openen van de forumpagina niet direct in beeld staat (je moet eerst scrollen)? dit was bij de oude forumpagina nl niet zo. Althans bij een bureaublad instelling van 1024 bij 768 pixels.\r\n\r\nHet lijkt me overigens ook logischer als je bovenaan begint met Hardware en dan Software en daarna pas de rest.\r\n\r\nGroeten, John.
Link naar reactie
John heeft gelijk, zelfs op een resolutie van 1600x1200 moet je nog een stukje scrollen...\r\nHet lijkt mij ook wel zo gemakkelijk dat Besturingsystemen bovenaan komen te staan (dan is het dus even vechten over wie er helemaal boven mag staan; Hard- of Software)\r\n\r\nDaarnaast, het spijt me zeer het te zeggen, maar ik mis het oude forum wel een beetje. Die was lekker overzichtelijk, oogde rustig en toch vrolijk (ja ik heb mijn skin al op classic staan ;-) ), maar goed, die is niet meer. Dus laten we gewoon maken wat we er van kunnen maken met die nieuwe en \'verbeterde\' forum
Link naar reactie
[quote=edmoor]Als het over Marcel Koopman gaat, gaat het ook over Linux Modje.[/quote]\r\n\r\nZou kunnen Ed, dat weet ik dan weer niet... ;-) Maar dan nog, is het geen Linux vraag, maar een Marcel Koopman vraag. En daar hebben we geen apart onderdeel voor :mrgreen: \r\nMaar hier de kroeg kan er van mijn part op los gebabbeld worden wie iets met Linux heeft.... Of juist niet... Maar niet in de Linux-sectie, daar mogen alleen vragen/problemen rondom de werking.\r\nEn of er nu veel of weinig in staat, maakt me niet uit, als er maar ruimte voor is. En dan nog; het nieuwe forum is nog maar een week in de lucht dus het kan nog komen :wink: \r\n\r\nEn ik zal eerlijk bekennen; ik heb geen enkele ervaring met Linux :-$ Maar....... alles wat een beetje tegenwicht geeft aan het imperium van Ome Bill.... (Y)
Link naar reactie
[quote=nybble]Ik denk ook dat de meesten onder ons wel ergens Linux op cd in de kast hebben liggen, maar er nog niet aan gedacht hebben om het ook eens uit te proberen. Inclusief mezelf.\r\nJe hebt je handen al vol aan windows alleen. :mrgreen:[/quote]\r\ndat is zo! toen ik voorig weekend suse linux 9.2 wouw instaleeren op een pc begaf mijn enige internet pc het, Windhoos XP, ik heb daar door dat weekend geen tjd gehad om linux te instaleeren! :-(
Link naar reactie
[quote=benedykt]Ja inderdaad, als je linux goed gaat installeren kun je wel roepen: \"Dagdag, tijd!\" [img]http://images.fok.nl/s/bye.gif[/img][/quote]\r\nValt wel mee, ik installeer Linux binnen 20 minuten, Windows XP doet daar minimaal 40 minuten over. Dan moet je bij Windows XP nog allerhande drivers gaan installeren e.d. + office en weet ik wat allemaal dat zit bij Linux al standaard ingebakken.
Link naar reactie
[quote=benedykt]Ja inderdaad, als je linux goed gaat installeren kun je wel roepen: \"Dagdag, tijd!\" [img]http://images.fok.nl/s/bye.gif[/img][/quote]\r\n\r\nhet is niet de tijd die ik nodig was om linux te installeren die lang duurde maar de tijd om xp opnieuw te reinstallen en udtodate te maaken, en het was niet op de zelfde pc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...