Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=reintje;445787]\'k Heb nooit begrepen wat er zo leuk is aan een anonieme liefde... ik weet liever wie het is...[/QUOTE]\r\n\r\nDe één houdt van spanning, de ander van het weten, en inderdaad, zolang je niet weet wie het is weet je ook niet of je er aan kan/wil beantwoorden.\r\nDus dan is het inderdaad een vraagteken.\r\nsommig houden het liever anoniem omdat ze er dan over kunnen fantaseren denk ik.\r\nToch kan het dan lelijk tegenvallen ook, als je er dan uiteindelijk achterkomt haha.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;445721]Op een vrijdagmiddag iets na 17.00 uur, op 20 oktober 1960..... En nu?[/QUOTE]\r\n\r\nEn waar precies?\r\n\r\nOh, qpc, Ik zie al dat toen jij werd geboren mars in waterteken kreeft stond, Mars hoort bij sterrenbeeld vuurteken ram, het kan zijn dat je je als je voor jezelf op moet komen, je gedoofd wordt als mars wil gaan branden, en dat je een minder prettig gevoel kan geven, maar ik heb nu utrecht als geboorteplaats met tijd 17:05 gebruikt.\r\nMars midden in kreeft, dat is waar mijn maan stond tijdens mijn geboorte.\r\nde maan hoort bij kreeft, en is een gevoelige.\r\nMijn mars in luchtteken waterman en mijn maan , is je te machtig op dit moment.\r\nje bent (zon) randje weegschaal schorpioen.\r\ntussen lucht en water.\r\nvanuit je ascendant ram een klein stukje:\r\nje beschikt over power en elan, die amper iemand kan bijbenen.\r\n\r\nis slechts een benadering, niet iets exacts.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;445818]Brrrrrrrrrrrrrrrrr ik vind de drummachine leuker...[/QUOTE]\r\n\r\nhou je van muziekprogrammatjes? zit ook drums in enzo.\r\n[URL=\"http://www.anvilstudio.com/mstudioZ.exe\"]gratis anvil studio(Klik)[/URL]\r\n\r\ndeze is gratis, kan je een beetje met muziek klooien, is altijd wel leuk.\r\nvolgens mij kan je anvil gewoon blijven gebruiken, ik zag niks over dat het een trail van een periode is.\r\nen maleware kwam ik er ook niet in tegen, wel leuk om mee te spelen.\r\n[URL=\"http://www.anvilstudio.com/\"]donwnload link is van deze site(Klik)[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;445725]Mensen die de bijbel lezen ,of het geloof wat hier bij hoort volgen ,,geloven echt niet alles wat er in staat en de meeste gaan gewoon hun eigen gang en laten zich ook niet de wet voorschrijven door de kerkleiders.Zelfs heel veel geestelijke zullen niet alles uit de bijbel geloven.\r\n \r\nMaar de gene die de koran lezen en het geloof wat daar bij hoort volgen,,,geloven letterlijk alles wat daar in staat en handelen vaak ook daar naar ,,en dat zijn ook degene die overal voor problemen zorgen.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is heel generaliserend wat je nu schrijft, zo is het echt niet.\r\nNet zoals bij de mensen die in de bijbel \'geloven\', heb je ook verschillende stromingen van mensen die volgens de koran leven.\r\nHet is echt niet zo dat iedereen die de koran als heilig boek ziet, ook daadwerkelijk [B]alles [/B]wat er in staat tot op de letter volgt of op een extremistische manier interpreteert.\r\nWat jij bedoelt zijn de extremisten, net zoals je die ook bij bijbelaanhangers kent, bijvoorbeeld de \'zwarte kousen\' of de jehova\'s.\r\nHet enige verschil tussen bijvoorbeeld de jehova\'s en de moslim extremisten is dat de jehova\'s geen mensen doden die anders denken.....\r\nBijbel of koran, het maakt allemaal niet uit, het ligt gewoon aan de interpretatie van die boeken en aan de manier hoe[B] letterlijk[/B] de mensen met die interpretatie om gaan.\r\nEen simpele regel is : Hoe letterlijker de mensen met zo\'n oud boek, komende uit de tijd dat de mensheid gewoonweg niet de kennis hadden die men nu bezit, omgaan, des te onrealistscher zijn ze en dus des te \'gevaarlijker\'........
Link naar reactie
[QUOTE]In de zon is het zo heet, daar bewegen de waterstofdeeltjes zo snel, dat de atoompjes zich daar splitsen qpc,[/QUOTE]\r\n\r\nJa? en?\r\n\r\n[QUOTE] verder ga ik al je commentaar die je geeft niet weerleggen.[/QUOTE]\r\n\r\nKan je ook niet, feiten zijn niet te weerleggen.\r\n\r\n[QUOTE]Jij bent iemand die er vooral tegen in gaat, verder zie ik dat wij nooit op 1 lijn kunnen komen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk ga alleen in op onzinnige en onjuiste stellingen die jij hier verkondigd.\r\n\r\n[QUOTE]verder kan het me niet zoveel schelen, jouw mening is een anti, meer niet.[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad, in dit geval anti onwaarheden.\r\n\r\n[QUOTE]Je valt alleen maar aan, mischien ben je klaar voor de oorlog, who knows, mars.[/QUOTE]\r\n\r\nIk val niet aan, ik weerleg jouw onjuiste beweringen.\r\n\r\n[QUOTE]btw, hebben die andere planeten waar je het over hebt ook een stratosfeer, atmosfeer, ozonlaag enz.... gelijk aan de aarde?[/QUOTE]\r\n\r\nJa, dat is mogelijk, maar wat heeft dat met \'water\' te maken?\r\n\r\n[QUOTE]je weerlegt het niet met feiten, dat is wel jammer.[/QUOTE]\r\n\r\nHo.... ik weerleg juist [B]wel[/B] met feiten wat jij uit je duim zuigt...... Vandaar dat je waarschijnlijk ook niet op mijn berichten in gaat over het water, het vlees dat in het donker ligt en de organismen in de donkere diepten van de oceanen.\r\n\r\n[QUOTE]ga eens na wat de nasa allemaal al ontdekt heeft.[/QUOTE]\r\n\r\nDaar heb ik het oa ook over, wat bedoel je nu precies?\r\n\r\n[QUOTE]en probeer dat eens te begrijpen, ipv alles wat je niet wil of kan begrijpen tot onzin te verklaren.[/QUOTE]\r\n\r\nHet is dus precies andersom, jij begrijpt de biologie, schei- en natuurkunde niet. Ik wil en kan bepaalde dingen juist wel begrijpen, vandaar dat ik jouw stellingen (die niet kloppen) weerspreek.
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;445748]Dat doe je niet qpc, je spreekt jezelf tegen want volgens jou doen alle gelovigen mee aan tenminste punt A en C dus ga me nou niet vertellen dat dat ook maar iets met respect te maken heeft.\r\nJe zegt zelf dat bijv. de bijbel niet waar is en dus niet klopt (punt A) en dat mensen die een religie aanhangen niet psychisch met de tijd zijn mee gegaan (punt C) :-?[/QUOTE]\r\n\r\nMisschien ben ik inderdaad te generaliserend geweest, ik had het idee dat men wel zou snappen dat je dit moet zien in het licht van de mensen die te extreem volgens een heilig boek leven, bijvoorbeeld de mensen die \'denken\' dat er geen dinosauriers bestaan hebben omdat dit niet in de bijbel voorkomt, of de mensen die vinden dat iedereen die niet moslim is gedood moeten worden.\r\nEr zijn (inderdaad) mensen genoeg die de bijbel realistisch genoeg lezen en ook wel snappen dat het \'anders\' was in die tijd dat het boek geschreven werd. Deze mensen leven over het algemeen gewoon volgens de 10 geboden en nemen de rest niet klakkeloos aan.\r\nMaar goed, ook als de bijbel niet had bestaan, waren de meeste van de 10 geboden gewoon \'logisch\'. Mensen die nog nooit van een bijbel hebben gehoord weten ook dat oa doden en stelen niet goed is, daar hebben ze de bijbel niet voor nodig.
Link naar reactie
[QUOTE=erix;445804]En waar precies?\r\n\r\nOh, qpc, Ik zie al dat toen jij werd geboren mars in waterteken kreeft stond, Mars hoort bij sterrenbeeld vuurteken ram, het kan zijn dat je je als je voor jezelf op moet komen, je gedoofd wordt als mars wil gaan branden, en dat je een minder prettig gevoel kan geven, maar ik heb nu utrecht als geboorteplaats met tijd 17:05 gebruikt.\r\nMars midden in kreeft, dat is waar mijn maan stond tijdens mijn geboorte.\r\nde maan hoort bij kreeft, en is een gevoelige.\r\nMijn mars in luchtteken waterman en mijn maan , is je te machtig op dit moment.\r\nje bent (zon) randje weegschaal schorpioen.\r\ntussen lucht en water.\r\nvanuit je ascendant ram een klein stukje:\r\nje beschikt over power en elan, die amper iemand kan bijbenen.\r\n\r\nis slechts een benadering, niet iets exacts.[/QUOTE]\r\n\r\nOf de maan nu bij kreeft hoort of venus bij een walabi, dat is mij om het even..... Je kan mensen totaal niet \'analyseren\' aan de hand van de stand van de sterren, dat is gewoon pure onzin. Hoe ik ben, hoe ik doe en hoeveel ik weet, dat zijn dingen die mij zijn \'aangeleerd\' door de omgeving. Denk daarbij aan opvoeding, ouders, omgeving, mensen waarmee je om gaat, interesses die je (per ongeluk) op je weg aanleert, levenservaring etc....\r\nEn joh, wat vervelend nou dat jouw maan, mars en waterman mij te machtig is.... ik vroeg me al af hoe dat kon.....8-|
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...