Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Anacho;425832]Het is mooi gemaakt, je moet eigenlijk even geduld hebben tot ie helemaal is geladen, en dan de schuifregelaar helemaal naar het einde trekken.[/QUOTE]\nDat stond ook eigenlijk zo bij de instructies van degene van wie ik het ontving, maar had ff geen echte tijd om dat er duidelijk bij te zetten vanwege problemen met mijn PC en mail.:rolleyes:\n\nHet is maf hoe je met de schuif rond een moment kan blijven zweven.\nJe kan de schuif ook in het midden zetten, en zodra de rode tijdaanduiding daar is, dan staat de animatie op een loos punt, maar het leven gaat toch door.\nMaar dat geldt maar voor een paar stukjes.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Het spookt bij mij thuis... exact om twaalf uur had ik geen internetverbinding meer... Gelukkig doet het het nu weer, want anders zou ik echt gaan zoeken hier wat de oorzaak zou zijn...\n\n\'t Is ook wel een knudde week...\nMijn originele afstandsbediening van de TV is kapot... \'k heb al een universele die niet echt universeel is. Nu hadden de kids de TV weer in programmeermodus gekregen (de één drukte op standby van de afstandsbediening terwijl de ander tegelijk de knop van zenders kiezen indrukte)... maar op de universele afstandsbediening zit geen OK... dus ik kreeg de TV niet meer uit die stand. Op het net een vervangende afstandsbediening gekocht (voor de liefhebbers het internetadres bij mij op te vragen via een Pbeetje), die echt netjes de volgende dag werd bezorgd... en probleem weer opgelost.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;426010]Op het net een vervangende afstandsbediening gekocht (voor de liefhebbers het internetadres bij mij op te vragen via een Pbeetje), die echt netjes de volgende dag werd bezorgd... en probleem weer opgelost.[/QUOTE]\nHad ik vorig jaar ook, en heb er eentje via Internet besteld, en voor € 18,00 had ik hem thuis. (zoek voor: [I]afstandsbediening online[/I])\n\nHoi de moeder (moeilijk aanspreekbare forum naam, dat moet ik zeggen ) \n[url=http://nl.youtube.com/watch?v=rmCpOKtN8ME]I\'m still singing in the rain...[/url], sinds gisteravond al, maar niets hoor, schoen is leeg.\n\nMisschien moet ik het op een ander vlak zoeken, ik zal mijn ogen openhouden :p
Link naar reactie
Ik kan hier meepraten, afstandsbediening is niet stuk, maar zoek, kwijt, verloren, weg....al vanaf dinsdag. \r\nNooit ruimt hier iemand iets op,(behalve de moeder) en nu is ie dus héél goed opgeruimd.\r\n\r\n\'De Moeder\'is toch niet zo\'n moeilijke naam...denk aan Mother van de Wrekers....maar dan anders..;-)\r\n\r\nNou Erikdenhouter (ook zo\'n leuke naam):p, je zingt prachtig hoor, ik snap niet dat je nog niets hebt gehad. Van wie dan ook.
Link naar reactie
Nou, de moeder, de moeder is toch een uit twee delen bestaande naam, en de moeder met de moeder aanspreken maakt sommige zinnen moeilijk leesbaar, zoals: \"[I]Zeg de moeder, hoe kom je aan de naam de moeder ?[/I]\"\n\nWent wel hoor :mrgreen:\n\n[QUOTE=Argus;426047]Misschien is het schip van Sinterklaas wel gekaapt,je weet het maar nooit tegenwoordig[/QUOTE]\n[url=http://www.kapaza.nl/Diversen/Kerst_en_Sinterklaas/12642128/SINTERKLAASSHOW_van_DE_THEATERBUS_op_uw_feest.html]De theatervoorstelling \"help de boot is gekaapt\" ( Prijs: n.o.t.k. ) [/url]\nIs al te bestellen zo\'n toekomst (G) Ligt al in de kast om de kleintjes uit de armste gezinnen geestelijk voor te bereiden als de recessie echt toeslaat. . .
Link naar reactie
Ja heb ik net middenin een stormachtige episode van mijn systeem binnen gekregen.\n\nGeen mail kunnen halen door TB, BSOD\'s, Outlook Express configureren, Command prompten open, een crash van Photoshop, en dan tussendoor ff de mededeling dat er een update voor TB klaarstaat. \"[I]Wilt u dit nu installeren of toch nog maar ff wachten ?[/I]\" Dacht het niet dus, doe mij maar eerst een reboot :mrgreen: \nDie timing toch, het kon niet ongelegener...\n\nMaar hij staat er inmiddels op.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;426077][I]Zeg de moeder, hoe kom je aan de naam de moeder ?[/I].[/QUOTE]\r\n\r\nKids doen ruig met de pc en de moeder knapt het wel weer op....zoiets.\r\nDus niet \'een\' moeder, maar \'de\' . \r\nZelf ben ik altijd heel rustig met mijn laptopje..(A)\r\n\r\nNu we toch zo bezig zijn...waar komt \'Argus\' vandaan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...