Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Argus;419349]Zoiets kan helemaal niet,ik heb maar \ndownload: 12.000 kbit/s\nupload: 1.500 kbit/s\n\nMaar ja,wat is nu de truc?[/quote]\n\nHet gaat er om hoeveel je download. Je hebt 40 000 kilo byte gedownload in een aantal seconden.\n\nDus de site klopt niet helemaal, want ze zet gewoon kb/s achter het gedownloade aantal kilobytes.
Link naar reactie
[quote=Pimmie;419474]Dan hoor je nu eens goeie berichten, :p\nHet hoeft niet altijd slecht te zijn!!!\n\nNa jaren UPC, is Onsbrabantnet (edutel) een verademing.[/quote]\nDe laatste jaren heb ik met UPC totaal geen problemen meer, sterker nog,\naan het eind van de maand gaat m\'n verbinding, zonder verhoging van de maandelijkse kosten, omhoog van nu 24Mb naar 60Mb. En als ik €20.- per maand meer betaal, kan ik 120Mb krijgen, maar ik hou het op de 60Mb.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;419495]De laatste jaren heb ik met UPC totaal geen problemen meer, sterker nog,\r\naan het eind van de maand gaat m\'n verbinding, zonder verhoging van de maandelijkse kosten, omhoog van nu 24Mb naar 60Mb. En als ik €20.- per maand meer betaal, kan ik 120Mb krijgen, maar ik hou het op de 60Mb.[/QUOTE]\r\n\r\nZo he, ik heb een verbinding van Telfort, en dat geeft alleen maar 4MB/s, ik krijg ook binnenkort 4MB/s Internet-verbinding van XS4ALL, draadloos :D.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;419495]De laatste jaren heb ik met UPC totaal geen problemen meer, sterker nog,\r\naan het eind van de maand gaat m\'n verbinding, zonder verhoging van de maandelijkse kosten, omhoog van nu 24Mb naar 60Mb. En als ik €20.- per maand meer betaal, kan ik 120Mb krijgen, maar ik hou het op de 60Mb.[/QUOTE]\r\nGaan ze het toch leren dan???\r\n\r\nMaar even een vraag, wat heb je aan 120MB internet??? \r\nHaal je die snelheid ooit?
Link naar reactie
[quote=Pimmie;419550]Gaan ze het toch leren dan???\n\nMaar even een vraag, wat heb je aan 120MB internet??? \nHaal je die snelheid ooit?[/quote]Ik kan me voorstellen dat er gezinnen zijn met 4 of 5 PC\'s, en allemaal willen ze downloaden in het weekend ofzo, dan is het wel lekker als je een beetje bandbreedte hebt. Ik zelf heb 3 PC\'s op m\'n netwerk, dus met 60 Mb kom ik een heel eind.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;419555]Ik kan me voorstellen dat er gezinnen zijn met 4 of 5 PC\'s, en allemaal willen ze downloaden in het weekend ofzo, dan is het wel lekker als je een beetje bandbreedte hebt. Ik zelf heb 3 PC\'s op m\'n netwerk, dus met 60 Mb kom ik een heel eind.[/QUOTE]\r\nYep de bandbreedte is wel leuk.. zit thuis met 4 of 5 computers online.. \r\nOnsbrabantnet heeft 100MB, en dan is het wel heel fijn!\r\nDe 2 kids doen vaak online games, en ik download nog wel eens wat :o\r\nEn dat ging bij UPC dus meestal fout. En nu merken we er niets van (snelheid en uitval van games).
Link naar reactie
[QUOTE=Pimmie;419605]Yep de bandbreedte is wel leuk.. zit thuis met 4 of 5 computers online.. \r\nOnsbrabantnet heeft 100MB, en dan is het wel heel fijn!\r\nDe 2 kids doen vaak online games, en ik download nog wel eens wat :o\r\nEn dat ging bij UPC dus meestal fout. En nu merken we er niets van (snelheid en uitval van games).[/QUOTE]\r\n\r\nIk ga overstappen naar Tele2, en dan lekker 20MB Internet voor twee computers inplaats van 4MB :D.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...