Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=reintje;402942]En heb je nu een nieuwe weer mee teruggekregen?\n(was je macbook zekers)[/quote]\n\n\nNee was een bto notebook van [url]www.btonotebooks.nl[/url] of bto.eu, aantal letters deden het niet meer goed, moest hard drukken etc, dus gratis nieuwe toetsenbord erop en hij heeft meteen ff de bios geupdate omdat we er toch waren.
Link naar reactie
Sjonge, ben de hele dag al bezig om mijn \'nieuwe\' keyboard aan m\'n pc te koppelen.\r\nNou is dat op zich niet zo\'n probleem maar misschien is wat ik wil wel helemaal niet mogelijk....\r\nIk zou namelijk graag wat ik speel via de boxen van mijn computer laten horen maar dat schijnt nog een lastig gevalletje te worden :mad:\r\nNou ja in ieder geval ben ik weer ff zoet en maandag weer aan het werk dus dat wordt weer wat :)
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;403047]Sjonge, ben de hele dag al bezig om mijn \'nieuwe\' keyboard aan m\'n pc te koppelen.\r\nNou is dat op zich niet zo\'n probleem maar misschien is wat ik wil wel helemaal niet mogelijk....\r\nIk zou namelijk graag wat ik speel via de boxen van mijn computer laten horen maar dat schijnt nog een lastig gevalletje te worden :mad:\r\nNou ja in ieder geval ben ik weer ff zoet en maandag weer aan het werk dus dat wordt weer wat :)[/QUOTE]\r\n\r\nligt aan het keyboard en je geluidskaart.\r\nals je snoeren hebt met mini stereo jacks voor in de line in van je geluidskaart.\r\nkan je met aan de andere kant van dat snoer in je keyboard in de koptelefoon ingang steken.\r\ngrote of kleine stereo jack\r\nof met tulpjes, ligt aan de in en uitgangen van je keyboard.\r\n\r\n[IMG]http://i35.tinypic.com/ac8ieb.jpg[/IMG]\r\n\r\nverhoudingen in grootte van de jacks en mini jack in de afbeelding komen niet overeen
Link naar reactie
[quote=hj1;403047]Sjonge, ben de hele dag al bezig om mijn \'nieuwe\' keyboard aan m\'n pc te koppelen.\nNou is dat op zich niet zo\'n probleem maar misschien is wat ik wil wel helemaal niet mogelijk....\nIk zou namelijk graag wat ik speel via de boxen van mijn computer laten horen maar dat schijnt nog een lastig gevalletje te worden :mad:\nNou ja in ieder geval ben ik weer ff zoet en maandag weer aan het werk dus dat wordt weer wat :)[/quote] Je zal je moeten verdiepen in [URL=\"http://nl.wikipedia.org/wiki/MIDI\"]MIDI(Klik)[/URL] als je dat wilt volgens mij, maar het fijne weet ik er ook niet van
Link naar reactie
@Erix: Kijk daar heb ik wat aan! Dus met andere woorden, als ik een mini-stereoplug kan krijgen met aan het andere eind van de kabel een gewone stereoplug dan zou het moeten kunnen volgens jou?\r\nEr zitten nl. vier aansluitingen op het keyboard, 1: adapter 2: hoofdtelefoon 3: sustainpedaal 4: usb.\r\nDe hoofdtelefoonaansluiting (mooi scrabblewoord) is een normale stereoplug.\r\nps. met usb krijg ik het niet voor elkaar wel gegevens overdracht maar niet dat geluid.\r\n\r\n@Anacho: Ja daar ben ik ook al ff me bezig geweest maar als je je daar een paar uur in verdiept hebt dan wordt je helemaal gek :-S\r\n\r\n[QUOTE]Argus: Gisteravond had ik al een vermoeden,kon de hele avond geen mail versturen\r\nVandaag was het hier héél rustig,geen telefoon,geen televisie en geen Internet\r\nBedankt Ziggo [/QUOTE]\r\n\r\nYep heb de eerste problems ook al gehad met ziggo, bel ik dat servicenummer krijg je te horen dat er onderhoudswekzaamheden zijn.....[B]JA HOE LANG GAAT DAT DUREN DAN???[/B]
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;403199]ps. met usb krijg ik het niet voor elkaar wel gegevens overdracht maar niet dat geluid.[/QUOTE]\nEen geluidskaart heeft meestal toch ook al een MIDI synthesizer aan boord ?\n[ATTACH]12793[/ATTACH]\nEn de gegevens (opdrachten, scripts, hoe je dat hier ook noemt) kunnen dan via USB aangedragen worden.\nIk denk dat je de gebruiksaanwijzing eens goed moet lezen.\n\n(Maar ik lees ook dat je die beter niet kan gebruiken...\n[url]http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?t=1919798[/url]\nHelaas weet ik er niet genoeg van om daar over te oordelen)\n\nGeluid uit die hoofdtelefoon-uitgang naar je geluidskaart moet wel gaan (naar line-in), maar kijk uit dat je het volume op je keyboard op nul begint, en echt niet te hard zet, simpel,omdat er wat te veel vermogen uit komt.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;403211]Een geluidskaart heeft meestal toch ook al een MIDI synthesizer aan boord ?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nWhatever is happening, you will not need the \"Microsoft GS Wavetable synth\" because that\'s what your computer uses to play embedded MIDI files with. It\'s basically a bunch of low-quality samples on your built-in souncard that are good for that but not for anything else.
Link naar reactie
[quote=hj1;403228]Whatever is happening, you will not need the \"Microsoft GS Wavetable synth\" because that\'s what your computer uses to play embedded MIDI files with. It\'s basically a bunch of low-quality samples on your built-in souncard that are good for that but not for anything else.[/quote]Dus zijn ze prima om voor MIDI te gebruiken, alleen niet voor iets anders
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...