Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Leuk hoor, oude camera\'s. Ik heb in totaal 23 camera\'s. \nVan oude boxjes van Agfa* (Synchrobox) en Kodak, Agfa Clack, Agfa Isoly1 en 2*, via een Lubitel2* tweeoogspiegelreflex, een Voigtländer, twee Praktica\'s en een voorloper ervan, de Pentaflex* en Vivitar spiegelreflex* tot een Canon EOS300, twee plus twee oude digtale cameras: Agfa ePhoto CL18 (0,6 megapixel!) en en Fuji van 2 megapixel die met nieuwe batterijen na 4 foto\'s zegt: batterijen leeg, en het danverder vertikt. En nog wat ander spul. \nStaat leuk in de kast. \nMet een 5-tal (deze dus: *) heb ik vroeger zelf foto\'s gemaakt en die zelf nog ontwikkeld in mijn eigen DOKA. \nNu gebruik alleen nog een Samsung 6 megapixel voor het snelle werk, en een Kodak DX6490 van 4 megapixel voor het mooie werk. Deze heeft 10x optische zoom en maakt scherpere foto\'s dan de Samsung! Lenskwaliteit is zó belangrijk!
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

hoeveel kamera\'s ik heb gehad weet ik niet meer\r\n\r\nbij elkaar toch ook wel een stuk of 12 a 13\r\n\r\nwaarvan een stel naar de illegale handel zijn vertrokken\r\n\r\nmaar heel wat anders (en er toch bij horend)\r\n\r\nik heb meegedaan (doe nog steeds mee) met de uitdaging van canon\r\n\r\nmoet nu stemmen voor de foto hebben\r\n\r\n[url]http://ta.canon-europe.com/?pg=gallery&cc=nl&lc=nl&photo_id=foto47e896df6d891[/url]\r\n\r\nik weet niet of het hier mag na klikken op de link, moet je nog op stemmen drukken en weet ook niet of je ingeschreven moet wezen om te kunnen stemmen
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;382974]Ik heb zelf de lens er al af gehad en de spiegel en het matglas waar ik bij kon al gereinigd met een wattenstaafje, maar het blijft vies. Ik heb nu een testrol volgeschoten en maar eens kijken of ik de vlekjes zie, want dan is de lol er wel af...[/QUOTE]\nJe hoeft niet bang te zijn dat dit op de foto\'s staat hoor, het is alleen zichtbaar in de zoeker. Maar daarom niet minder afleidend tijdens gebruik.\n\nHet vuil is te fijn om met een wattestaafje eraf te krijgen. vaak wordt het op die manier juist erger.\nEigenlijk moet dat matglas er uit, of vanaf de bovenkant het prisma, en dan met een oude schone katoenen zakdoek en alcohol schoongemaakt worden. En na montage weer schoonblazen met luchtdruk.\nMaar dat is een lastig karwei, en voor de vakman.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;383080]Je hoeft niet bang te zijn dat dit op de foto\'s staat hoor, het is alleen zichtbaar in de zoeker. Maar daarom niet minder afleidend tijdens gebruik.\n\nHet vuil is te fijn om met een wattestaafje eraf te krijgen. vaak wordt het op die manier juist erger.\nEigenlijk moet dat matglas er uit, of vanaf de bovenkant het prisma, en dan met een oude schone katoenen zakdoek en alcohol schoongemaakt worden. En na montage weer schoonblazen met luchtdruk.\nMaar dat is een lastig karwei, en voor de vakman.[/quote]\n\nMisschien kom ik ooit nog eens een liefhebber tegen met verstand van zaken....
Link naar reactie
[QUOTE=Ultimate;383140]:mrgreen:\r\n\r\nZo even weer naar de dierentuin in Emmen :p, weer foto\'s maken :D:D.\r\n\r\nGaat zo\'n 18-200 mm niet ten koste van je kwaliteit dan??[/QUOTE]\r\n\r\nKlepper jij dan telkens op en neer van Groningen naar Emmen? \r\nDan moet je je benzinekosten ook nog bij je abonnementskosten optellen.....:mrgreen:
Link naar reactie
[quote=hj1;383166]Klepper jij dan telkens op en neer van Groningen naar Emmen? \nDan moet je je benzinekosten ook nog bij je abonnementskosten optellen.....:mrgreen:[/quote]\n\nNee, ga vrijdagmiddag altijd terug naar m\'n ouders huis. Dus dan is het 3 x minder ver :p.\n\noverigens staan de foto\'s weer online \n\n[URL=\"http://www.flickr.com/photos/boylang\"]klikken maar!![/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Ultimate;383240]Nee, ga vrijdagmiddag altijd terug naar m\'n ouders huis. Dus dan is het 3 x minder ver :p.\r\n\r\noverigens staan de foto\'s weer online \r\n\r\n[URL=\"http://www.flickr.com/photos/boylang\"]klikken maar!![/URL][/QUOTE]\r\n\r\nzo heb even wat foto\'s bekeken...\r\nmooie foto\'s!!\r\nook erg grappige ertussen!! :)
Link naar reactie
[quote=Anacho]Waar het hart vol van is.....:mrgreen:[/quote]\n[quote=tjoekse]Waar mijn hart vol van is.....:mrgreen:[/quote][quote=tjoekse;383406]aaah je valt op neanderthalers, nou ja ieder zijn meuk . :D:D[/quote]Foei, citaten aanpassen, da\'s gedrag van een Neanderthaler:mrgreen:. Jij dacht natuurlijk, hé een nieuwe pagina,dan valt het niet zo op!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...