Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

voor de gamers in het cafe\r\n\r\nbij het buurthuis (via doorgang bereikbaar) heb ik op verschillende etages verschillende spel computers geinstalleerd\r\n\r\nje kan daar met wii met xbox met psp3 en met pc zowel op een normale tv als monitor en beamer (staan er maar enkele) lekker je uitleven\r\n\r\ner zijn ook genoeg verschillende spellen met licentie erbij (als je elk een 15 min speelt ben je nog 3 dagen bezig en de meeste speel je wle langer)
Link naar reactie
[quote=sjouwer;362023]voor de gamers in het cafe\n\nbij het buurthuis (via doorgang bereikbaar) heb ik op verschillende etages verschillende spel computers geinstalleerd\n\nje kan daar met wii met xbox met psp3 en met pc zowel op een normale tv als monitor en beamer (staan er maar enkele) lekker je uitleven\n\ner zijn ook genoeg verschillende spellen met licentie erbij (als je elk een 15 min speelt ben je nog 3 dagen bezig en de meeste speel je wle langer)[/quote]\n\n Ben ik nog op tijd?:mrgreen: Ik neem m\'n controllers ook wel mee :D:D
Link naar reactie
de bezem door het cafe doet ook wonderen\r\n\r\nde laatste kerstspullen ook weer aan de kant (3 van de 5 dozen over)\r\n\r\nde tafeltjes vind ik te mooi om tot volgend jaar te bewaren\r\n\r\nook de speelhuis opgeruimt en in de kelder een 4 persoons racetrack gebouwd\r\n\r\nmet zijn vieren reacen op een baan in een zeepkist in f1 model\r\nde niet racers kunnen via beamer mee kijken (5 beelden in 1)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...