Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Gevonden! De oplossing van Kepslock:\r\n\r\n[quote]\r\n\r\nVoor degene die willen weten hoe die werkt:\r\n\r\nJe moet dus 2 getallen nemen, en dat getal met zichzelf opgebroken verminderen.\r\n\r\nJe krijgt dus ALTIJD:\r\n13 - 3 = 10 ( - 1 = 9)\r\n15 - 5 = 10 ( - 1 = 9)\r\n16 - 6 = 10 ( - 1 = 9)\r\n18 - 8 = 10 ( - 1 = 9)\r\n26 - 6 = 20 ( - 2 = 18)\r\n27 - 7 = 20 ( - 2 = 18)\r\n28 - 8 = 20 ( - 2 = 18)\r\n54 - 4 = 50 ( - 5 = 45)\r\n55 - 5 = 50 ( - 5 = 45)\r\n66 - 6 = 60 ( - 6 = 54)\r\n69 - 9 = 60 ( - 6 = 54)\r\n90 - 0 = 90 ( - 9 = 81)\r\n99 - 9 = 90 ( - 9 = 81)\r\netc.\r\n\r\nZoals je dus ziet kom je altijd op deze getallen uit. (Tafel van 9 heeft er mee te maken)\r\n\r\nAls je goed door die hoeveelheid lettertjes heen kijkt, zie je in een diagonaal van onder naar boven - van links naar rechts ook steeds dezelfde letter of cijfer staan, wat dus de uitkomst is. De gedachtenlezer heeft het dus altijd goed.\r\n\r\nOm het je nog iets makkelijker te maken; neem altijd het symbool linksonderin in gedachten, en je hebt het keer op keer goed, zonder te rekenen... \r\n\r\n[/quote]
Link naar reactie
Nederlans bij ons was echt supermakkelijk!! ik (en ongeveer de helft van mijn klas ook) was in een uur en 3 kwartier klaar, terwijl er 3 uur voor stond!\r\n\r\nnagekeken: 7 fout!! heb tussen de 7.4 en de 9.4 :-) \r\n\r\ngeschiedenis heb ik niet zo best gemaakt......... :-( tussen de 4.5 en de 6.5 ..... heb een 3.5 nodig voor een 6 en een 5.5 voor een 7.....\r\n\r\nmorgen wiskunde..... eitje van een cent.... :roll: (liar)
Link naar reactie
[quote=BlackTiger]Klopt geen bal van, het ding geeft steeds een ander symbool aan dan de som die ik maak.\r\nIk neem 40. 40-4-0=36. Je kan klikken zo vaak als je wilt er komt steeds een ander symbool uit.:)[/quote]\r\n\r\nMaar dat is de clou ook. Het pallet veranderd inderdaad continue.\r\nNeem jouw som.... = 36; het symbool rechts van dat getal moet je onthouden. Klik dan op het vierkantje en tadaaaaaaaaa!\r\nDe volgende keer hoort er weer een ander symbool bij 36. Dat is juist de aardigheid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...