Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Nog even over dat sommetje:Een kabelbaan stijgt van 1000 m naar 1500 m. De kabel van de baan is strakgetrokken. \r\nDe lengte van de kabel is 1000 m. Hoeveel graden is de stijgingshoek? Dá\'s toch een oudje! : vergeet de aanvangshoogte; kabel 1000 mtr = hypothenusa van een rechthoekige driehoek met een kortste zijde (de stijging) van 500 mtr. Het grapje: dat gaat altijd en alléén bij 30 graden op... of zit ik nou te bazelen...
Link naar reactie
[quote=pappaharry]Nog even over dat sommetje:Een kabelbaan stijgt van 1000 m naar 1500 m. De kabel van de baan is strakgetrokken. \r\nDe lengte van de kabel is 1000 m. Hoeveel graden is de stijgingshoek? Dá\'s toch een oudje! : vergeet de aanvangshoogte; kabel 1000 mtr = hypothenusa van een rechthoekige driehoek met een kortste zijde (de stijging) van 500 mtr. Het grapje: dat gaat altijd en alléén bij 30 graden op... of zit ik nou te bazelen...[/quote]\r\n\r\nKlopt helemaal :mrgreen:
Link naar reactie
Nou ik vind aardrijkskunde echt super moeilijk, de stof niet, maar de examenopgaven wel!\r\n\r\ndan krijg je zo\'n vaag kaartje van een hub en spoke system en dan moet je maar bedenken waarom luchthavens in amerika kleiner zijn dan in europa :-S :-S :-S :-S :-S\r\nje leer dingen uit een boek, maar ze worden niet direct terug gevraagd op het examen, je vraagt je af of je uberhaupt wel het goede boek hebt geleerd..... ^o) \r\n\r\nmaarja, zal wel vwo wezen dan *-)\r\n\r\n\r\nbedankt voor de successen :-)
Link naar reactie
[quote=Speeeedy]Nou ik vind aardrijkskunde echt super moeilijk, de stof niet, maar de examenopgaven wel!\r\n\r\ndan krijg je zo\'n vaag kaartje van een hub en spoke system en dan moet je maar bedenken waarom luchthavens in amerika kleiner zijn dan in europa :-S :-S :-S :-S :-S\r\nje leer dingen uit een boek, maar ze worden niet direct terug gevraagd op het examen, je vraagt je af of je uberhaupt wel het goede boek hebt geleerd..... ^o) \r\n\r\nmaarja, zal wel vwo wezen dan *-)\r\n\r\n\r\nbedankt voor de successen :-)[/quote]\r\n\r\nIk heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar is het niet gewoon zo dat er gewoon meer vliegvelden zijn in de VS?
Link naar reactie
Ik heb ook geen aardrijkskunde :twisted: \r\n\r\nGeschiedenis en econmie moet ik nog wel goed leren *-) \r\n\r\nDie geschiedenis vragen zijn ook maf en moeilijk :^) \r\n\r\nTjonge, had ik trouwens al gezegd dat ik ben aangenomen op mijn vervolgopleiding?\r\n\r\nIct beheerder, 4 jaartjes dolle pret, (denk ik :^) )
Link naar reactie
Ach ja ICT, heb ik ook overwogen, is volgens mij een beetje kansloze tak aan het worden. Ga nu lekker een studie doen waarvan ik geen flauw idee heb wat ik me ervan moet voorstellen (ok, wel een beetje) maar is wel lkr internationaal gericht en voldoende werkgelegenheid (voor elke 3 mensen die stoppen komt er maar 1 bij). Dus ik zie wel.
Link naar reactie
Aan iedereen die een of ander examen moet doen, héééél veel sucses.\r\nEn als jullie geslaagd zijn, lekker een jaar of 30 á 40 gaan werken, hypotheekje aflossen, kindje maken (of twee) enz enz enz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:\r\nJoepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
[quote]Ach ja ICT, heb ik ook overwogen, is volgens mij een beetje kansloze tak aan het worden.[/quote]\r\nNou dan vergis je je toch behoorlijk. Maar je moet er wel wat voor overhebben natuurlijk. Er word nog altijd plek voor goede systeembeheerders en netwerkbeheerders, maar vooral netwerkbeheerders.\r\nEchter... om een goede netwerkbeheerder te zijn kost dit wel nogal wat aan studie, en deze kan vrij pittig zijn.\r\nDaarnaast is er veeeel vraag naar programmeurs op het gebied van php, java, webdesigner etc.\r\n\r\nMaar oke, je moet je keuze natuurlijk altijd zelf maken, doch om te zeggen dat het een kansloze tak is, dat is een illusie.
Link naar reactie
Nou ik kan geen vacaturebank aflopen en zoeken naar ICT of ik kom wel vragen naar systeembeheerders, applicatiebeheerders en netwerkbeheerders tegen.\r\nDus ik weet niet waar jouw neef zoekt of welke funktie dat hij aan het zoeken is.\r\nOverigens kan hij ook eens kijken als hij wil op het webhostingtalk.nl forum bij personeel gevraagd, daar zie je ook regelmatig vragen voor beheerders, php programmeurs en webdesigners.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...