Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=VMSW]hehe :p richt + syntax zijn een beetje een team geworden, met hun anti-windows[/quote]\r\nAnti Microsoft, niet anti windows.. ;-)\r\n\r\nOok windows heeft zijn sterke positieve kanten. :-)\r\nUnix is vooral een server OS, voor een gemiddelde desktop is het te ingewikkeld.\r\nLinux is, afhankelijk van de distro, wel geschikt voor de wat gevorderde desktop gebruiker, maar voor de gemiddelde mens is ook Linux vaak te ingewikkeld.\r\n\r\n@Richt, haal dan eerst de spelvauten eruit alsjeblieft. :-)\r\nIk heb een hekel aan stickies met spelfouten. :-(
Link naar reactie
[quote=reintje][quote]@Richt, haal dan eerst de spelvauten eruit alsjeblieft. Glimlach\r\nIk heb een hekel aan stickies met spelfouten. [/quote]\r\n\r\nDan zal je Richt een beetje moeten helpen. Is Frans.... dus is al toppie dat ie zo goed Ned. schrijft.....[/quote]\r\nik ben niet frans, ik ben Nederlander (en dat zal ik altijd blijven) maar woon in FR :mrgreen:
Link naar reactie
Voor Richt:\r\n[quote]Ik kreeg net het idee om een centraal topic te maken waarin alle handige programma\'s om een website te bouwen in komen te staan.\r\n\r\nIk begin alvast met programma\'s die ik zelf gebruik. \r\n\r\nFreeware: \r\n\r\nAraneae \r\nNVU \r\noOo kun je ook voor html gebruiken \r\n\r\nMet windows meegeleverd: \r\nPaint \r\nNotepad \r\n\r\n\r\nWie helpt deze lijst aan te vullen?[/quote]\r\nLeest ff wat prettiger, mocht het een sticky worden. :-)
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=Petertjevanes][quote=redder_in_nood]Heeft iemand toevallig het liedje \"Flappie\" van Youp van \'t Hek?\r\nHeb hem nodig voor muziek, maar kan hem niet vinden. :-([/quote] geef even een gil op MSN, dan stuur ik hem[/quote]\r\nOké, ik kom eraan. :-)\r\n\r\n@ Snappie: Ik heb hier geen Shareaza. :-P:-$[/quote]\r\n\r\nSjekke die meel hé!! :mrgreen: Is binnen als het goed is :mrgreen: (proud)
Link naar reactie
[quote=Snappie][quote=redder_in_nood][quote=Petertjevanes][quote=redder_in_nood]Heeft iemand toevallig het liedje \"Flappie\" van Youp van \'t Hek?\r\nHeb hem nodig voor muziek, maar kan hem niet vinden. :-([/quote] geef even een gil op MSN, dan stuur ik hem[/quote]\r\nOké, ik kom eraan. :-)\r\n\r\n@ Snappie: Ik heb hier geen Shareaza. :-P:-$[/quote]\r\n\r\nSjekke die meel hé!! :mrgreen: Is binnen als het goed is :mrgreen: (proud)[/quote]\r\nDankje.\r\nPetertje had hem ook net opgestuurd. :mrgreen:
Link naar reactie
[quote][color=red][size=6]Formules[/size][/color]\r\nAltijd handig voor mensen die een werkstuk of opdracht over een wetenschapelijk onderwerp moeten maken. In Office zit een formulegenerator. In Office 2000 (Word) is deze te vinden oner Invoegen, Object, Microsoft Vergelijkingseditor 3.0. In andere versies zit deze ook, maar dan onder een andere naam. Oogt zeer professioneel![/quote]\r\nKomt Thijs zeker wel bekend voor. :mrgreen:\r\n\r\n[size=1]Zie CID # 3 - 2006 pag. 65[/size]
Link naar reactie
Vandaag heb ik ruim 35 kilometer gelopen!!!\r\nAlseerst van warmond naar roelofarendsveen (15 kilometer), daar even bij iemand op bezoek gegaan. Na een halfuur pauze (daar) weer verderlopen (teruglopen) met een omweg via leiden. (10 kilometer). Daar een tijdje met iemand samen film gaan maken, met een groep... soort van \"wie is de mol\", \'t is echt leuk :), komt ook online binnenkort ;). Vanuit daar loop ik helemaal verkeerd :-| (cry) naar warmond terug (10 kilometer i.p.v. 5!!!) waa... vreselijk.\r\n\r\nTotaal dus 35 kilometer; en waarom?\r\n\r\nOver 2 weken heb ik een winterkamp met school (stedelijk gym leiden) en dan gaan we 2 dagen naar Drente, en moet je 2 dagen allebei 30 km lopen (totaal 60 dus). Oefenen is wel handig, want dat is de minimale afstand (als je goed loopt).. maar als je je kompas verkeerd houdt............ dán heb je een probleem.\r\nEn op liften + bus enz. wordt zeer streng gecontroleerd :(.\r\nDaarna weer in een tent daar overnachten, in februari!!! > -7 graden in het algemeen daar. Een keer zelfs -17!!! waa.. wat zielig.\r\n\r\nNa 2 dagen overleven, weer terug naar school.\r\nEn dan nog het ergste: je mag geen voedsel/drinken meenemen, en ook daar wordt streng op gecontroleerd... :(\r\n\r\nEn waarom?\r\nHet is niet eens verplicht, maar bijna hele klas gaat, vandaar ik dan maar ook... stom van me ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...