Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Zo, ook maar weer even buurten hier. Heb weinig boeinds te vertellen, behalve dat het gisteren niet lukte om op een PIII 550MHz met 576MB RAM een XVid zonder schokken te bekijken. Was toch bijna in staat om dat r*tding uit het raam te mikken, maar ik ben in plaats daarvan toch maar een potje gaan kaarten met de vrienden die ik uitgenodigd had :-D
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin]Zo, ook maar weer even buurten hier. Heb weinig boeinds te vertellen, behalve dat het gisteren niet lukte om op een PIII 550MHz met 576MB RAM een XVid zonder schokken te bekijken. Was toch bijna in staat om dat r*tding uit het raam te mikken, maar ik ben in plaats daarvan toch maar een potje gaan kaarten met de vrienden die ik uitgenodigd had :-D[/quote]\r\nach joh, koop gewoon een pentium 4 1.7ghz met 256 RAM en 20GB HDD voor 279 zonder monitor 8-|
Link naar reactie
[quote=Richt][quote=Eagle_Erwin][quote=Syntax Terror][quote]PIII 550MHz met 576MB[/quote]\r\nToch niet met windows 9x hè? :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nNee, wel een x: XP\r\nAch, had het geheugen over, dus waarom zou je het er niet in proppen?[/quote]\r\ninstaleer er toch linux op :-P [size=2](en voor syntax unix)[/size][/quote]\r\nHeb, zoals waarschijnlijk bekend, mijn webserver op Linux bijna af. Daar ben ik zeer tevreden mee, heb het idee dat die sneller serveert dan de XP bak die theoretisch bijna 2x zo goed is.\r\nDe XP machine heeft voor mij de functie \"Media PC\", en ja, dat kan ook op Linux met bijvoorbeeld het fantastische VLC. Maar ik houd het liever op Windows, omdat ik daar 1000x meer ervaring mee heb. Ik bouw het rustig op, begin met webservertje, en ga langzaam verder, wetend dat ik nooit een Linux desktopgebruiker zal worden.
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes]Leuk die sites die denken dat ze je mail adres kunnen vinden, bij mij vind ie er best veel, maar geen van allen van mij (proud) \r\n\r\n[url]http://213.133.123.154/cgi-bin/metanamesearch/metanamesearch.pl?first=Peter&last=van+Es&doall=on[/url][/quote]\r\n\r\n\r\n (proud) (proud) Die van mij vind ie helemaal niet, niks nada. (proud) (proud) (proud) \r\nMaar die van m\'n broer weer wel :mrgreen: een hotmail dat ik nog niet kende, :mrgreen: Zal em es verrassen (proud) (proud)
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes][quote=VMSW]hehe :p richt + syntax zijn een beetje een team geworden, met hun anti-windows[/quote] Ik snap nog steeds niets van non-microsoft OS. Ik begin MacOS net een beetje te begrijpen, maar wil nog erg veen met rechts klikken...[/quote]\r\nonder kde (een linux desktop) heeft rechts klikken dezelfde functie als onder windows. Mac OS ken ik aleen van layout.... kan ik niks over zeggen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...