Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Whaha.. komt vanzelf wel ;).. ikke let er nooit op, kom er net achter hoe \'k dat kan zien.. bij mij ook nog niet speciaal hoog.. maar dit berichtje is toch weer 1 meer..\r\n\r\nMaar ja; liever veel posts bij de on-topic\'s dan bij off-topic, vind ik dan.. dán help je mensen, dit is meer gezellig :-D (ook belangrijk)\r\n\r\nDownloaden is legaal (muziek/films), eigenlijk best lekker..
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Richt]@ RIN dat weet ik nog wel :lol: raar probleem, maar om de é è à en andere tekens te krijgen kun je ook gewoon een frans AZERTY toetsenbord koopen :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nDan hou ik het toch liuever bij mn QWERTY toetsenbord ;-)\r\n\r\n[quote=Speeeedy]http://www.meni1a.nl.nu\r\n\r\nmooi he???? heeft ultimate gemaakt :-) :-) (proud)[/quote]\r\nZiet er best mooi uit (Y)(Y)\r\nVooral dat het zo op Windows lijkt (Y) Super.\r\n\r\nAan de persoonlijke links te zien neem ik aan dat Ultimate een \'Boy\' is? :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=Richt]@ RIN dat weet ik nog wel :lol: raar probleem, maar om de é è à en andere tekens te krijgen kun je ook gewoon een frans AZERTY toetsenbord koopen :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nDan hou ik het toch liuever bij mn QWERTY toetsenbord ;-)\r\n\r\n[quote=Speeeedy]http://www.meni1a.nl.nu\r\n\r\nmooi he???? heeft ultimate gemaakt :-) :-) (proud)[/quote]\r\nZiet er best mooi uit (Y)(Y)\r\nVooral dat het zo op Windows lijkt (Y) Super.\r\n\r\nAan de persoonlijke links te zien neem ik aan dat Ultimate een \'Boy\' is? :mrgreen:[/quote]\r\n\r\n (proud) \r\n\r\nIk heb em niet alleen gemaakt hoor. Iedereen heeft zijn bijdrage geleverd die op die site.
Link naar reactie
[quote=VMSW]SPONGEBOB... boeeee\r\nDoe dan dit forum...\r\n\r\nRIN: wist je echt niet dat ultimate een boy was? ;) maar ja..[/quote]\r\nJawel.\r\nTuurlijk wel, anders kon hij de vriend van Speeeedy niet zijn, maar op die pagina van hem staat onder andere iemand die \'Boy\' het.\r\nAan die persoonlijke links te zien (links naar CID forum) dacht ik dat Ultimate dat was.\r\nDus zo bedoelde ik dat Ultimate een \'Boy\' was.\r\n\r\nSnap je? :-)
Link naar reactie
w00t\r\n\r\nIk heb binndenkort 21 domeinnamen op mijn naam staan :mrgreen:\r\n\r\n(je kon ze gratisch :-O bestellen)\r\n\r\nis wel .be :-(\r\n\r\nHeb ook een paar voor jullie mening gemaakt:\r\n# [url]www.j-m.be[/url]\r\n# [url]www.julliemening.be[/url]\r\n# [url]www.jullie-mening.be[/url]\r\n# [url]www.compid.be[/url]\r\n\r\nDie moet ik nog even bevestigen (\"binnen 48 uur wordt er contact met u opgenomen\") en dan maak ik het zo dat ze naar dit topic toe linken ;-)\r\n\r\n(het was toch gratisch, dus waarom niet :-P)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...