Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Nou Snappie, dat is geen leuk vooruitzicht.\r\nAls ik het goed begrijp heb je straks de keuze uit 2 dingen die je niet leuk vindt. \r\nDe heren (en/of dames) die dit allemaal van bovenaf bedenken zitten er wel warmpjes bij, wees maar niet bang!\r\nMaar de mensen die het échte werk doen worden als pionnetjes op een landkaart verplaatst....en als je het er niet mee eens bent kan je wegwezen...... +o(
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=kater][quote=Thijs]Nee hoor, vandaag ff geen tentamens, morgen scheikunde over allemaal onzin.[/quote]\r\nAllemaal onzin, je doet het toch wel met plezier hoop ik?\r\nWat wil je later voor een baan hebben?[/quote]\r\n\r\nEen middelbare school opleiding doe je niet met plezier dit doe je omdat je dat moet (N) \r\n\r\nEen mbo opleiding doe je omdat je je daar wél voor interesseert (Y)
Link naar reactie
Ik neem aan dat jullie elkaar wel \"aanpakken\" op het \'ongewenst\' plaatsen van elkaars foto\'s? (A) ;-) [[size=1]hoef ik ff niet in te grijpen <;:o) [/size]]\r\n\r\nEn Speeeedz; je bent een leuk wijfie om te zien ;-) en dit bedoel ik niet oneerbiedig (proud) [size=1]mag een vrouw tegen een andere vrouw wel zeggen toch?[/size]\r\n\r\nEn poing zeg :-| wat heeft die Giph lange armen :shock: \r\nHartstikke leuke foto trouwens! (Y)
Link naar reactie
[quote=Modje]Ik neem aan dat jullie elkaar wel \"aanpakken\" op het \'ongewenst\' plaatsen van elkaars foto\'s? (A) ;-) [[size=1]hoef ik ff niet in te grijpen <;:o) [/size]]\r\n\r\nEn Speeeedz; je bent een leuk wijfie om te zien ;-) en dit bedoel ik niet oneerbiedig (proud) [size=1]mag een vrouw tegen een andere vrouw wel zeggen toch?[/size]\r\n\r\nEn poing zeg :-| wat heeft die Giph lange armen :shock: \r\nHartstikke leuke foto trouwens! (Y)[/quote]\r\n\r\nJahoor dat \'vechten\' (proud) (proud) (proud) ;-) wij wel uit. Trouwens modje heb jij een duits toetesenbord?? Altijd lees ik speeeedz :-P :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...