Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Navy][quote=Ultimate]En ik niet met opel :mrgreen:[/quote]\r\nVectra A 1995, 5drs HB, 1.8 GL met: elc.rmn voor; LM velgen; mistlampen; CV met AB; startonderbreker; elc. antenne; schuifkanteldak; 4x50 watt Sony X-ploder + 500 watt subwoofer (proud) en een trekhaak!\r\nDus, uh, van Opel afblijven hè. \r\nUltimate, wat heb of rij jij?[/quote]als ik naar mijn auto\'s kijk kom ik van aan daf 66 - citroen dcv 6 - opel kadett - ford fiesta - geen auto - naar nu een volvo 440 dl\r\nde vrachtwagens die ik in de jaren gereden heb, kan ik niet meer allemaal noemen\r\nenkele merken vallen (voor mij dan) op commer - daf - mercedes - iveko - mitsubusi - en nu weer een mercedes\r\nzitten nog wel andere merken ook tussen, maar die weet ik niet meer
Link naar reactie
[quote=nybble][quote=VMSW]Ikke, als \'k aan \'t nadenken ben...[/quote]\r\n\r\nKan je niet zo snel nadenken? (A)[/quote]\r\n\r\nO, jawel hoor, maar ik filosofeer (tja.. dat heb je bij die gymnasiasten soms..) soms nogal in mijn hoofd, en tja.. dan heb ik constant zo\'n gezellig huppelend muisje voor me staan.. Doet me denken aan een bepaalde leraar op mijn school.....\r\n\r\n\r\nOok goedemorgen allemaal. Lekker geslapen? ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...