Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Ultimate]Ook nog goed nieuws. Ik heb m\'n her gehaald. dus ik ben nu ook officieel GESLAAGD (H) (H) (H) (H) (H) (H)[/quote]\r\n\r\n[color=red][size=7][b]YYYYEEEEEEHHHHHH!!!!!![/b][/size][/color]\r\n\r\nGefeliciteerd Ultimate.... histakke goed van jou. :mrgreen: (F) (C) (C) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (C) (C) (B) (B) (B) (G) (G) (G) (G) (^) (^) (^) (^) (B) (B) (B) (proud)
Link naar reactie
Wat een tegenstrijdigheden hier. Ik merk dat vreugde en verdriet hier door elkaar heen lopen momenteel.\r\n\r\nAllen die met verdriet hebben te maken moeten zich niets aantrekken van de spontane uitroepen van anderen. \r\nEn andersom moeten de mensen die vreugdevolle momenten meemaken zich gewoon blij voelen met hun momenten.\r\nDit is het leven.... en dat bestaat nou eenmaal uit diepte- en hoogtepunten.\r\nIk ben blij dat ik ze met jullie mee mag maken. (F)
Link naar reactie
[quote=nybble]Wat een tegenstrijdigheden hier. Ik merk dat vreugde en verdriet hier door elkaar heen lopen momenteel.\r\n\r\nAllen die met verdriet hebben te maken moeten zich niets aantrekken van de spontane uitroepen van anderen. \r\nEn andersom moeten de mensen die vreugdevolle momenten meemaken zich gewoon blij voelen met hun momenten.\r\nDit is het leven.... en dat bestaat nou eenmaal uit diepte- en hoogtepunten.\r\nIk ben blij dat ik ze met jullie mee mag maken. (F)[/quote]\r\n\r\nMooi gezegd. Toppie\r\n\r\nDank jullie wel voor de felicitaties. IK BEN ERRRUG BLIJ.\r\n\r\n@ peter je moet waarzegger worden :-P en ik ga informatica studeren in Emmen. \r\n\r\n@Richt je was de eerste hoor.\r\n\r\nMorgen (oftewel vandaag) op zoek naar een auto.
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin]Ook gefeliciteerd Ultimate, enne Speeeedy, jij veel succes met opnieuw beginnen :-P\r\nIk had trouwens in Los Santos alle gang-wars gedaan, kom je in San Fiero, ben je alle gangs weer kwijt :-@ \r\nDoe ik de volgende keer dus ook niet meer.[/quote]\r\n\r\nDank je wel. Ze heeft een savegame van mij gerkegen waar ik ongeveer net zo ver op was.\r\n\r\nIk had ook alle gang-wars gedaan. :-(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...