Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Ultimate;405924]Ik was vandaag in Valthe catering opbouwen (ja in m\'n vakantie :mrgreen:) en kwamen er ineens 2 f16\'s over. Nou is dat op zich niet zo raar. Maar wel als ze lager dan 30 meter vliegen of iig net 30 meter. Heb zoiets nog nooit gezien :|[/QUOTE]\r\nHeb ik wel eens in west Schotland bij de kust gehad.\r\nWe liepen met rugzak naar een geschikt kampeerplaatsje te zoeken door een zacht glooiend terrein.\r\nTwee stuks volgden die glooiingen ook, maar in tegengestelde richting, en doemden ineens over de rand van een landschap voor ons op. Ze \"hopten\" echt over de heuveltjes.\r\nBleek dat we heel dicht bij een nucleaire onderzeeboot-basis zaten, want twee heuveltjes verder zagen we ver beneden de boten liggen.\r\nMisschien dat we ff gecheckt werden, dat weet ik niet.\r\n\r\nMonsters zijn het als je ze zo tegen komt. Je kon zelfs olie rond de motor zien zitten, van die vettig druipende door de wind getrokken spetters.\r\nEn de piloten keek je gewoon recht in de ogen.\r\nZe vlogen ook héél langzaam, met stationaire motor, dus geen idee dat ze er aan kwamen.
Link naar reactie
Lang geleden; wilde even gedag zeggen omdat ik hier toevallig hierwas omdat een huidige klant van me een computerprobleem had ;).\nInmiddels klas 6 (m\'n profiel was blijven steken bij 4 :P); volgend jaar naar Eindhoven (of misschien Delft), dus ik ga hier wel vandaan. Bedrijf gaat dan ook weinig tot niet door. Alleen websites & intranetten (die ik nu ook al regelmatig beheer & maak)\n \n**kiekeboe**\nHallo Ultimate =)
Link naar reactie
[QUOTE=VMSW;406075]Lang geleden; wilde even gedag zeggen omdat ik hier toevallig hierwas omdat een huidige klant van me een computerprobleem had ;).[/QUOTE]\r\n\r\nHoi, ik ken je wel niet, maar je bent wel dikker geworden.... :D\r\nIk bedoel eigenlijk:\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=406081#post406081[/url]\r\nEen loos bericht (#4) dat je verkeerd schijnt te hebben geplaatst.\r\nKan je dat daar even weghalen ?
Link naar reactie
[quote=Linkforsoad;406095]Maar ik zit nogal ermee hoe ik dit moet doen. Heeft iemand tips bij hoe ik het moet vertellen etc. [/quote]\nop dit forum , heb je anders babbels genoeg .;)\n \njawel [URL=\"http://forum.computeridee.nl/[img]http://www.cosgan.de/images/smilie/sportlich/p030.gif[/img]\"]deze[/URL] ging er beter in , dan de strafcorners van de hockeymeiden .:D
Link naar reactie
[quote=Linkforsoad;406095]Jongens, ik heb een beetje hulp nodig! Ik moet binnenkort naar een computerbedrijf terug met 2 laptops (10 maanden oud) die al 6 keer kapot gegaan zijn. 120 graden worden en Vista niet aankunnen. Maar ik zit nogal ermee hoe ik dit moet doen. Heeft iemand tips bij hoe ik het moet vertellen etc. Alvast dank! Gr, Simon[/quote]\n\nJe hebt te maken met de Wet Consumentenbescherming. Dat betekent dat men moet zorgen dat de laptops gewoon goed werken, want daarvoor heb je betaald. Je moet ze minimaal 2 keer de gelegenheid geven ze te repareren, en als dat niet helpt dan moeten zij je vervangende spullen leveren of je geld teruggeven: de keuze ligt bij jou.\n\nInmiddels zijn ze 6 keer terug geweest voor reparatie, en ze zijn nog steeds niet in orde. Dan is het simpel: je vraagt (eisen mag ook) dat ze deze terugnemen en dat ze òf andere, goede leveren òf dat ze je geld teruggeven. Denk erom: dit is je recht! Dit valt niet onder coulance van de levernacier, dit is bij wet zo geregeld! \nZe hebben gewoon een ondeugdelijk product geleverd en daar vindt de wet van dat dat niet mag.\n\nOp deze website staat een korte uitleg:\n[URL]http://www.juridisch.com/cgi-juridisch/links/naar.cgi?ID=149&doorlink=Wetwegwijzer[/URL]\n\nEn dit is het belangrijkste:\n[quote] De koper kan, indien het geleverde niet aan de overeenkomst beantwoordt, eisen dat de overeenkomst wordt nagekomen. U kunt daarbij denken aan herstel van het niet deugdelijke artikel, levering van het ontbrekende of vervanging. Indien de verkoper de klachten niet binnen een redelijke termijn verhelpt, kan de koper een beroep doen op ontbinding van de overeenkomst. Dit heeft tot gevolg dat de verkoper het gekochte terug dient te nemen en aan de koper de koopsom dient te retourneren.[/quote]Nou, met 6 reparaties in 10 maanden is die redelijke termijn al lang verstreken.\n\nSucces!
Link naar reactie
[quote=VMSW;406075]Lang geleden; wilde even gedag zeggen omdat ik hier toevallig hierwas omdat een huidige klant van me een computerprobleem had ;).\nInmiddels klas 6 (m\'n profiel was blijven steken bij 4 :P); volgend jaar naar Eindhoven (of misschien Delft), dus ik ga hier wel vandaan. Bedrijf gaat dan ook weinig tot niet door. Alleen websites & intranetten (die ik nu ook al regelmatig beheer & maak)\n \n**kiekeboe**\nHallo Ultimate =)[/quote]\n\nHé Martijn! Leuk dat je weer eens langs komt.
Link naar reactie
[quote=sjouwer;406195]navy\n\nik geloof dat jij ook niet meer zo actief bent op dit forum\n\nook kater mis ik al zeer lang[/quote]\n\nKlopt. Ik moet nu eenmaal keuzes maken en kan onmogelijk alle forums even intensief bijhouden. Maar ik ben er wel elke dag en lees regelmatig. Eigenlijk kom ik alleen hier nog, zelden in de rest van dit forum.
Link naar reactie
[quote=VMSW;406075]Lang geleden; wilde even gedag zeggen omdat ik hier toevallig hierwas omdat een huidige klant van me een computerprobleem had ;).\nInmiddels klas 6 (m\'n profiel was blijven steken bij 4 :P); volgend jaar naar Eindhoven (of misschien Delft), dus ik ga hier wel vandaan. Bedrijf gaat dan ook weinig tot niet door. Alleen websites & intranetten (die ik nu ook al regelmatig beheer & maak)\n \n**kiekeboe**\nHallo Ultimate =)[/quote]\n\nHoi VMSW ;)
Link naar reactie
[quote=Navy;406184]Je hebt te maken met de Wet Consumentenbescherming. Dat betekent dat men moet zorgen dat de laptops gewoon goed werken, want daarvoor heb je betaald. Je moet ze minimaal 2 keer de gelegenheid geven ze te repareren, en als dat niet helpt dan moeten zij je vervangende spullen leveren of je geld teruggeven: de keuze ligt bij jou.\n\nInmiddels zijn ze 6 keer terug geweest voor reparatie, en ze zijn nog steeds niet in orde. Dan is het simpel: je vraagt (eisen mag ook) dat ze deze terugnemen en dat ze òf andere, goede leveren òf dat ze je geld teruggeven. Denk erom: dit is je recht! Dit valt niet onder coulance van de levernacier, dit is bij wet zo geregeld! \nZe hebben gewoon een ondeugdelijk product geleverd en daar vindt de wet van dat dat niet mag.\n\nOp deze website staat een korte uitleg:\n[URL]http://www.juridisch.com/cgi-juridisch/links/naar.cgi?ID=149&doorlink=Wetwegwijzer[/URL]\n\nEn dit is het belangrijkste:\nNou, met 6 reparaties in 10 maanden is die redelijke termijn al lang verstreken.\n\nSucces![/quote]Bedankt voor de uitleg Navy. Heb er veel aan gehad. Apparaten zijn teruggenomen. Ik heb jouw berichtje geciteerd (natuurlijk geen naam vermeld ofzo :wink:) en dit uitgelegd. Geld is back by the costumer. Klaar... en nu gewoon nooit meer terug komen :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=Linkforsoad;406280]Bedankt voor de uitleg Navy. Heb er veel aan gehad. Apparaten zijn teruggenomen. Ik heb jouw berichtje geciteerd (natuurlijk geen naam vermeld ofzo :wink:) en dit uitgelegd. Geld is back by the costumer. Klaar... en nu gewoon nooit meer terug komen :mrgreen:[/quote]\n\nIk loop nu naast mijn maat 46\'s! [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon10.gif[/IMG]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...