Ga naar inhoud

Bauknecht TRA 5350 was niet droog


Aanbevolen berichten


staat er een typenummer in de rand van de deur dan mag je die nummers wel even geven, misschien kan ik vinden hoe de vochtmeting in je machine werkt, het kan namelijk meerdere oorzaken hebben het kan aan de vochtmeting liggen , of aan de temperatuursensoren of het verwarmingselement of de aansturing op de printplaat
Link naar reactie

ik kan ook geen technische tekening vinden, ik heb hier wel een filmpje https://www.youtube.com/watch?v=r6tZ3DnH5h0 het is niet dezelfde droger maar het is wel ongeveer hoe je binnenin de droger komt, en dan moet je op zoek naar de thermostaat en dan kan je gelijk even kijken of er binnenin nog schoongemaakt moet worden.
Link naar reactie

  Was niet eenvoudig om aan de binnenzijde te komen. De handige helper ontdekte dat er een voeler geen contact meer maakte stekkertje opengemaakt draadje vastgemaakt en weer in elkaar gezet voordien allesmet kwastje uitgestoft. Inmiddels een was gedraaid en in de droger gedaan, werkt weer als vanouds.Dank voor jullie hulp om te proberen het zelf te (laten) oplossen mijn werk was het aangeven van schroefjes!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...