Ga naar inhoud

Krups nespresso apparaat slaat vacuum


a.rekom

Aanbevolen berichten

Ons Krups Nespresso Pixie XN304T - Koffiecupmachine - Titanium apparaat slaat regelmatig vacuüm als de watertank leeg is. Ons vorige apparaat gaf dmv een rood lichtje aan dat de watertank leeg was, maar deze helaas niet. Als hij dan vacuüm is geslagen krijg je bijna met geen mogelijkheid het apparaat weer aan de praat. Iemand een remedie?

Link naar reactie

Welkom op de community @a.rekom,

Lastig om precies te achterhalen hoe je dit kunt oplossen. Hier kom ik wel een soortgelijk probleem tegen. Het gaat weliswaar om een ander model koffiemachine, maar het lijkt wel erg op elkaar. Daar valt te lezen dat je het apparaat een paar uurtjes in de koelkast moet stoppen. Daarna kun je de hendel weer gemakkelijk omhoog halen.

Maar of er een manier is om te voorkomen dat de machine überhaupt vacuüm slaat, durf ik niet te zeggen. Heb je toevallig al met Nespresso contact gehad hierover?

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Deze maand kun je te gekke prijzen winnen door een vraag te stellen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier

  • Like 1
Link naar reactie

Ja, met Krups. Maar vond ik niet bevredigend. 

Beste Astrid,

Je stuurde een bericht over jouw Krups Nespresso waarin je aangeeft dat het apparaat niet aangeeft als het waterreservoir leeg is.

Dat klopt, dit model geeft dat inderdaad niet aan.
Bij dit model kun je het beste voordat je het apparaat aanzet het waterreservoir controleren.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...