Ga naar inhoud

C!T PiFast challenge!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    257

[quote:b15af33467="Tolgay"]ik had msn aanstaan en internet maar toen ze had afgeslote had ik een score van 100.61 sec op 6-3-3-2 en toen had ik ff opnieuw opgestart op de timing te verandere naar 11-3-3-2 had ik een score 102. - sec en moet ik egt alles afsluite ???[/quote:b15af33467] Hoe meer je afsluit, hoe betere score natuurlijk. Rond de 100 seconden is al een betere score voor een 1800+. :)
Link naar reactie
[quote:0f3a37b297="tweakermatt"][quote:0f3a37b297="Tolgay"]ik had msn aanstaan en internet maar toen ze had afgeslote had ik een score van 100.61 sec op 6-3-3-2 en toen had ik ff opnieuw opgestart op de timing te verandere naar 11-3-3-2 had ik een score 102. - sec en moet ik egt alles afsluite ???[/quote:0f3a37b297] Hoe meer je afsluit, hoe betere score natuurlijk. Rond de 100 seconden is al een betere score voor een 1800+. :)[/quote:0f3a37b297] Als ik mijn AMD 2000 niet overclocked pifast laat draaien kom ik op 105 uit ofzo, zonder grote processen open. Ik denk dat zijn score met 1800 wel goed is hoor.
Link naar reactie
inderdaad is het over het algemeen het beste om op 11-3-3-2 te draaien, 2-2-2 is nog mooier natuurlijk.. als je de CPU een beetje ver kan krijgen moet een score rond de 70 te doen zijn... jammer dat er niet veel nieuwe scores bijkomen, beetje spanning qua tijden zou niet verkeerd zijn!! zal als straks mijn VGA kaart weer goed is, mijn snelste AMD tijd hier wel weer eens aanscherpen... 8)
Link naar reactie
[quote:59f301d7a8="Alexander Online"] Als ik mijn AMD 2000 niet overclocked pifast laat draaien kom ik op 105 uit ofzo, zonder grote processen open. Ik denk dat zijn score met 1800 wel goed is hoor.[/quote:59f301d7a8] uhm als jullie allemaal XP's draaien en ik een duron1600 @ (12x166) 1992mhz en ik haal het in 89.98 seconds vind ik dat toch wel netjes :D
Link naar reactie
[quote:aab494fbc3="Vandread"][quote:aab494fbc3="Alexander Online"] Als ik mijn AMD 2000 niet overclocked pifast laat draaien kom ik op 105 uit ofzo, zonder grote processen open. Ik denk dat zijn score met 1800 wel goed is hoor.[/quote:aab494fbc3] uhm als jullie allemaal XP's draaien en ik een duron1600 @ (12x166) 1992mhz en ik haal het in 89.98 seconds vind ik dat toch wel netjes :D[/quote:aab494fbc3] Ja, dat vond ik ook al... Heb je de volledige cache ingeschakeld (heeft bij deze bench geen nut, maar toch ben ik wel geinterreseerd :wink: ). Mijn 2400+ (niet overgeklokt) gaat maar net onder de 80 seconden, volgens mij moet dat toch sneller kunnen... Het record is trouwens 42 seconden met een A64FX @ ruim 3GHz (GoT)
Link naar reactie
arg stepping! :evil: :P ja plaag me maar :roll: hehe nog niet gedaan, volgende week proberen, met die cache is het gewoon een tbred-a :cry: ook niet geweldig dus... een XP1900+ dus als het cache vergroten lukt ga ik een andere halen (logisch he ;) ) want dan word deze voor een lanbak game/file server en dan gaan we voor de 2300 mhz :) voor 40 euro 8)
Link naar reactie
[quote:e78c903287="Vandread"]arg stepping! :evil: :P ja plaag me maar :roll: hehe nog niet gedaan, volgende week proberen, met die cache is het gewoon een tbred-a :cry: ook niet geweldig dus... een XP1900+ dus als het cache vergroten lukt ga ik een andere halen (logisch he ;) ) want dan word deze voor een lanbak game/file server en dan gaan we voor de 2300 mhz :) voor 40 euro 8)[/quote:e78c903287] Tbred A? Ik dacht dat die niet meer werden geproduceerd en dat ze de Applebredjes bakken van de Tbred B. Een Tbred B 1900+ is niet slecht over te klokken hoor!!! Hehe, alleen jammer van je stepping. Wat ga je dan halen? Weer een Duron 1600? (met een beter stepping dan :wink: )
Link naar reactie
[quote:8bd58652a0="tweakermatt"]Tbred A? Ik dacht dat die niet meer werden geproduceerd en dat ze de Applebredjes bakken van de Tbred B. Een Tbred B 1900+ is niet slecht over te klokken hoor!!! Hehe, alleen jammer van je stepping. Wat ga je dan halen? Weer een Duron 1600? (met een beter stepping dan :wink: )[/quote:8bd58652a0] aan het overclocken te merken (m'n andere was een 1800= tbred-a en die kwam netzo ver) is het een Tbred-a en dat schijnt het ook te "zijn" sort of zeg maar.... ik ga een 1400 halen... op tweakers staat een leuke stepping (die van Nostra geloof ik) die zit op 2600 mhz op waterkoeling, dus met een beetje geluk is 2300 op lucht zeker goed te doen
Link naar reactie
[quote:dec629e8a2="Vandread"][quote:dec629e8a2="tweakermatt"]Tbred A? Ik dacht dat die niet meer werden geproduceerd en dat ze de Applebredjes bakken van de Tbred B. Een Tbred B 1900+ is niet slecht over te klokken hoor!!! Hehe, alleen jammer van je stepping. Wat ga je dan halen? Weer een Duron 1600? (met een beter stepping dan :wink: )[/quote:dec629e8a2] aan het overclocken te merken (m'n andere was een 1800= tbred-a en die kwam netzo ver) is het een Tbred-a en dat schijnt het ook te "zijn" sort of zeg maar.... ik ga een 1400 halen... op tweakers staat een leuke stepping (die van Nostra geloof ik) die zit op 2600 mhz op waterkoeling, dus met een beetje geluk is 2300 op lucht zeker goed te doen[/quote:dec629e8a2] 2300 op air lijkt mij wel vrij optimistisch, maar zolang je in jezelf geloof kan alles :wink: Bartons/Thortons zijn wel tot 2300MHz op air te krijgen (met een lekkere stepping)
Link naar reactie
paar russen waren de 1e die nieuwe applebred hadden en die kregen em op 2300 mhz @ 1,75 vcore ..... ik moet bij dit kreng er nou 1,9 vcore door pompen om hem stabiel te houden en als 2600mhz word gehaald met WC dan haal ik wel 2300mhz met aircooling... ik heb een [url=http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=HHC-001&other_title=+HHC-001+CPU%20Cooler]CM hhc001[/url] gepolijst met een 80-60mm fan converter (die 60 mm was namelijk een straaljager 1e klass :D )en 5 casefans met een airflow van halleloeja de gordijnen waaien er zelfs van :P (ja hij maakt best wat herrie maar het went wel :) en voor de rest zijn de ervaringen op got en XS ook heel goed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...