Ga naar inhoud

Deskundige gezocht


anoniem

Aanbevolen berichten

Heren/dames, (helaas) al weer een hele tijd gelden dat ik op dit forum mijn gezicht heb laten zien. Ik heb een wat bijzondere vraag waar uiteraard veel van jullie antwoord op hebben ;). In een rechtszaak heb ik een verklaring nodig waaruit blijkt wie een bepaalde e-mail heeft verzonden. Een en ander blijkt natuurlijk duidelijk uit de header, een kort briefje van iemand die een significante functie/opleiding heeft in een gerelateerde IT-richting heeft uiteraard stukken meer gewicht. Daar ben ik dus nu ook naar op zoek.
Link naar reactie
Tja, behalve dat je kunt zeggen dat je van de betreffende provider bent terwijl dat niet zo is :P. Zo ver hoeft het niet te gaan, het gaat immers in eerste instantie om barrière voor een stelling als 'heb ik niet gestuurd' op te werpen. Ik dacht meer aan iets als 'op basis van de header van aangeleverde e-mail lijkt deze afkomstig van X, omdat ...'.
Link naar reactie
[quote:3488006dad="Hans60"]Maar juist in rechtzaken is het woordje 'lijkt' de verwoording van een vermoeden, terwijl jij bewijs moet hebben. En dat kan alleen de ISP je leveren.[/quote:3488006dad]Krijg ik nou ook nog advies over bewijsrecht zeg :P. Wat ik nodig heb is een bewijsstuk om te zorgen dat ik geen 'blote' stelling heb, geen keihard bewijs.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...