Ga naar inhoud

Webshop


anoniem

Aanbevolen berichten

Weet iemand een webshop die snel levert en waar ik met automatisch incasso of acceptgiro kan betalen? En ik zoek dan naar een webshop die test aparatuur verkoopt om bijvoorbeeld voedingen te testen of hardeschijven te bewerken zonder gebruik van software? Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Wil namelijk computers in de omgeving gaan repareren van bekenden.
Link naar reactie
Je bedoelt dan achteraf betalen? Denk niet dat je die zult vinden. De meeste leveren na vooruitbetaling, of tegen extra kosten bij aflevering (rembours). Conrad is een van de grootste leveranciers van electronica, die levert vast wel wat je zoekt. De site is niet vreselijk overzichtelijk, dus hou wel rekening met wat zoekwerk. www.conrad.nl
Link naar reactie
[quote:db3e606087="Peter Vooges"]Verder heb je bij elke aankoop via internet het recht om de koop zonder opgaaf van redenen binnen 7 dagen ongedaan te maken. [/quote:db3e606087]Let wel: dat is Nederlandse wetgeving. Bij buitenlandse shops geldt simpelweg de wetgeving in het land van vestigen. Overigens heb je ook veel cowboys die geen contactgegevens, KvK oid opnemen in hun site. Dan heb je goede kans dat ze ook niet zo fris zijn en de wetgeving over terugsturen aan hun laars lappen. Dat gezegd hebbende: er zijn zat goeie shops. Conrad heb ik ook wel eens besteld, werkt prima.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...