Ga naar inhoud

Twitteraars gezocht voor afstudeeronderzoek. Help je mij?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik denk dat je moet uitkijken met termen als IQ maar het meer moet gooien (als je toch graag wilt generaliseren) op een nog hogere wens om te begrijpen waarom iets nuttig/handig is. Volgens mij probeert Inge met haar onderzoek en vooral de manier van onderzoek iets anders aan te tonen (of te ontkrachten) dan wat op het eerste gezicht met de inhoudelijke vraagstelling te maken heeft.
Link naar reactie
Ik ben het wel eens met de opmerking dat 'neutraal' fundamenteel iets heel anders is als 'ik weet het niet'. Bij 'neutraal' geef je wel degelijk een oordeel/mening over iets, bij 'ik weet het niet' geef je geen oordeel/mening. Als dit een wetenschappelijk onderzoek is (en dat is het voor een masterstudie), moet je dat onderscheid echt maken want je trekt anders conclusies die niet valide zijn.
Link naar reactie
Het is enigszins storend dat er geponeerd wordt dat het onderzoek vervuilde resultaten op zou leveren, terwijl de methode niet bekend is bij de invullers. Ik hoop dat jullie aannemen dat dit onderzoek is begeleid door 2 hoogleraren die er verstand van hebben en het goed hebben gekeurd. Mocht je inhoudelijk gerichte vragen hebben, dan kan je altijd een persoonlijk bericht naar me sturen, maar hier kan ik in verband met de onderzoeksresultaten niet op het forum over reageren. Momenteel ben ik nog op zoek naar de laatste 12 deelnemers aan het onderzoek. Wie helpt me naar de eindstreep?
Link naar reactie
Aan degenen die hebben deelgenomen aan het onderzoek: Nogmaals hartelijk bedankt! Inmiddels ben ik bijna klaar met het online verzamelen van mijn gegevens. Hierbij wil ik graag het topic sluiten. Met degenen van wie ik een e-mail heb gekregen naar aanleiding van het onderzoek (zoals vermeld in de eindpagina van het onderzoek) zal ik contact opnemen na afloop van de onderzoeksperiode. Nogmaals bedankt voor jullie medewerking.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...