Ga naar inhoud

MyCom heeft 3 maanden nodig om een spelletje te leveren


anoniem

Aanbevolen berichten

In november een Wii spelletje besteld bij MyCom. Dit spelletje werd pas in februari geleverd en is door mijn buren in ontvangst genomen. Niks geen bericht dat de zending vertraagd was. Niks geen melding dat het niet in voorraad was. Het betreft hier het spelletje Wii Sports dat standaard wordt geleverd als je een Wii koopt dus niets bijzonders zou je zo denken. Nu kan ik zending terugsturen en moet ik gaan corresponderen om mijn geld terug te krijgen. Als dat net zo snel wordt afgehandeld als mijn bestelling..... Ik heb er geen vertrouwen in. Zeker niet als ik even google op MyCom en klachten. Dat had ik beter van te voren kunnen doen. Wie garandeert mij dat ik mijn geld terugkrijg als MyCom al 3 maanden nodig heeft om een simpel spelletje op te sturen?! Ik bestel al jaren van alles via internet (vandaag nog een vaatwasser die overmorgen tussen 7.30 uur en 9.30 uur wordt geleverd) en de traagste zending deed er een week over. Ik bestel/koop echt nooit meer iets bij MyCom.
Link naar reactie
Daarnaast moet je deze klacht bij mycom leggen en niet je hart uit storten op een openbaar forum. Zoiets kun je in het off-topic doen :wink: Wat eigen verantwoording betreft, inderdaad. Ik wacht niet tot ik 3 maanden verder ben. Ik heb ooit online een tom tom besteld, duurde mij na 4 dagen al te lang. Later bleek als ik niets had laten horen, dat ik dan helemaal nooit wat ontvangen zou hebben. Ze hadden een foutje gemaakt in het systeem.
Link naar reactie
Mycom is verplicht binnen 30 dagen het geld te retourneren. Ik ga er vanuit dat de verpakking van het spel nog dicht en gesealed is, anders kan je het al helemaal niet terugsturen. Je hebt op basis van de wet recht om het binnen 7 dagen te retourneren. Overigens ben ik het eens met bovenstaande dat het erg raar is dat je nu begint te reclameren als je het 3 maanden hebt laten versloffen. Je had ook de order kunnen annuleren of even na kunnen vragen waar je order bleef. Dus ik kan niet zeggen dat Mycom hier alleen schuldig is, dat ben je zelf net zo goed. En om een topic te openen hier op dit forum als nieuw lid om alleen maar te klagen is ook niet echt gewenst. Dus bij deze heb je je hart uitgestort en topic op slot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...