Ga naar inhoud

google maps


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik een route van Sneek naar kaapstad leg in google maps, dan gaat hij bij Marseille het water over naar marocco. Terwijl er een landelijke verbinding mogelijk is. Welliswaar dwars door het middenoosten, maar toch. Waarom zou google maps die landelijke verbinding niet weergeven? Ik heb geprobeerd om de route te verleggen, maar is niet mogelijk.
Link naar reactie
Grappig ja. Zelfs al zet je een tussenstop in Israel, dan rijdt hij daarna weer helemaal terug naar Marseille om daar de boot te pakken :) Ik denk dat hij problemen heeft om de Israelische grens over te steken. Want maak ik een route van Tel Aviv naar Port Said, dan doet hij het ook niet. Vertrek in vanuit de Gazastrook, dan gaat het wel.
Link naar reactie
Ja, gewoon bizar :lol: Ik vraag mij af waarom dat is? Zal vast iets met sateliet rechten e.d te maken hebben ofzo. [quote:e2d1db269f="Gooly"]Vertrek in vanuit de Gazastrook, dan gaat het wel.[/quote:e2d1db269f] Bij mij doet hij dat niet. [color=red:e2d1db269f]De route tussen Onbekende weg en -33.870416, 18.369141 kan niet worden berekend.[/color:e2d1db269f] Ik kan egypte ook niet door :o
Link naar reactie
Je moet trouwens nog flink aan kajakken als je van japan naar Darwin wilt. Dan moet je 323 km per dag jakken. Da's 13km per uur 24 uur lang 17 dagen achter elkaar. :lol: Hij berekend weldegelijk de kajak snelheid mee. Want de berekening is precies het zelfde als je van Tokio naar seatle wilt. Aleen moet je het dan 34 dagen volhouden!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...