Ga naar inhoud

lg-gsm-telefoon-a250


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo forum, Na drie gratis telefoons, gekregen via de Postbank, versleten te hebben, ga ik voor het eerst een telefoon kopen. Wat ik er mee wil is, bellen met het sim kaartje van "BEN" Het kaartje van "BEN" er in en met nummer behoud verder bellen op mijn abonnement. Ook kunnen bellen via de Parrot CK3100 in de auto. Verder wil ik graag muziek op de telefoon kunnen afspelen via die Parrot. Dus SD kaartje met mp3tjes er in en afspelen maar. USB poortje lijkt me ook wel handig om de mp3tjes er op te zetten en misschien back-ups te maken van mijn adresboek. Na wat zoek werk deze gevonden bij de kijkshop. Lijkt mijn goed voldoen aan mijn wensen. Maar ik wil nog even navragen op dit groot forum. Dus zijn er mensen die ervaring net de LG a250 hebben? Zijn er mensen die ervaring hebben met muziek afspelen via Bluetooth op de autoradio. Nu ik er nog is even over nadenk met een Bluetooth koptelefoon op de fiets is natuurlijk ook heel cool (ofzo) Graag uw op een aanmerkingen en vast bedankt. Groeten. http://www.kijkshop.nl/product/37920/4842-4868/telecom/simlock-vrij/lg-gsm-telefoon-a250/?utm_campaign=&utm_source=kieskeurig&s2m_indirect=1
Link naar reactie
Hallo Youri, Bedankt voor je info. Dan moet die maar afvallen, iets meer stevigheid dan dat, is bij mij wel nodig. Met meer geld kun je zeker nog mooier en handiger kopen, maar ik heb daar allemaal niet zon behoefte aan. De zoektocht laat ik maar weer verder gaan. Is er iemand die ervaring heeft met muziek op de telefoon afspelen op de autoradio, via Bluetooth? Groeten
Link naar reactie
tjah, dan moet ik maar weer antwoorden haha. ik heb een of ander chinees merk autoradio met bluetooth. die werkt fantastisch met mijn galaxy mini. nou zullen er vast telefoons zijn die wat minder uitgebreid zijn dan mijn toestel die er ook mee overweg kunnen, maar wat ik je wel kan vertellen is dat er een cashback actie is met die galaxy mini. ofwel: 100 duko's betalen, 20 terughalen ;)
Link naar reactie
Bedankt voor jullie antwoorden. Huidige mobieltje is ook wel is gevallen, van +/- 1meter, batterij en klepje weer plaatsen en het belde weer. 30 cm is is wel heel dicht bij de grond. Maar als ik Eduard33 zo lees zijn alle mobieltje zo kwetsbaar. Tja dat maakt het weer wat moeilijker, een beetje stevigheid moet het wel hebben. Groeten.
Link naar reactie
Telefoons zijn altijd fragiel, smartphone of niet. Als je trouwens zo'n smartphone neemt, koop er dan gelijk een siliconen hoesje bij (en een screenprotector voor het touchscreen tegen krassen). Ik heb zelf bijvoorbeeld de Samsung Galaxy Gio waarmee de kinderen ook spelen en die regelmatig op de tegel- of laminaatvloer laten vallen. Toestel doet het nog altijd prima! Qua telefoonkeuze kan ik de Galaxy Gio trouwens wel aanbevelen als low-budget smartphone. Met een prijs van ca. 140-150 euro uiteraard een stuk duurder dan een "dumb phone", maar dan heb je wel een mini-Android computertje met een scala aan mogelijkheden (eigenlijk hetzelfde als een budget Android tablet). Wezenlijke verschillen tussen de Gio en de eerdergenoemde Galaxy Mini: Hogere schermresolutie (320x480 pixels) en een snellere processor (800MHz).
Link naar reactie
Iedereen nog bedankt voor de antwoorden, en de beste wensen voor het nieuwe jaar. Beetje zat geworden van al die keuze mogelijkheden voor telefoons, toch maar die LG a250 gekocht. Kaartje er in en bellen en gebeld worden, gaat weer goed. Ook in de auto vlot contact via Bluetooth. Sd kaartje (2Gig) is ook te zien en te vullen via mijn Slackware computer. (Gaat wel erg langzaam) Er wordt geen USB kabeltje meegeleverd. Nog geen muziek kunnen afspelen via de autoradio. (baal) Misschien moet ik die parrot upgraden? Verder wat last van een programma/applicatie, die het weer wil tonen, die ik niet kan weg krijgen Staat hinderlijk over van achtergrond plaatje. Hier staat een foto. http://www.centralpoint.nl/mobiele-telefoons/lg/a250-art-a250anldts-num-785809/ Alleen staat die bij mijn op koud (0 graden) Hoelang die het uithoudt, tja de tijd zal het leren, als die stuk gaat zal ik het hier melden. Op en of aanmerkingen worden weer dankbaar aanvaard. Groeten.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
jow ik heb een NOkIA 5230. Mijn beleving: Niet kapot te krijgen, hij werkt super fijn en er zit alles op wat ik nodig heb en jij nodig hebt er zit een 2gig kaartje meegeleverd dus daar kun je je muziek op kwijt, voor mij te weinig wat ik heb 7 gig muziek op mn pc, usb kabel zit er niet bij die moet je voor een tientje bij bol.com bestellen (heb ik gedaan). kortom supertelefoon! jammer maar een 2MP camera zonder flits en geen wifi, WEL gps. http://www.nokia.com/nl-nl/producten/telefoon/5230/specificaties/, op mobile9 zijn er genoeg gratis games te krijgen voor dit toestel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...