Ga naar inhoud

Vinylsingle registers


anoniem

Aanbevolen berichten

In de platenzaken hebben ze tussen de cd's e.d. van die witte plastic registers staan met de naam van de artiest er op. Iemand een idee waar die dingen verkrijgbaar zijn? Ik heb thuis nl. een koffer met vinylsingles en zou er graag overzicht in aanbrengen. Nu kan ik op [url=http://www.45toeren.nl/vinyl_accessoires/995038--vinylsingle-registers-wit-25-stuks.html]45toeren.nl[/url] wel witte bestellen, maar die zijn van 1mm dik karton.
Link naar reactie
[quote:c190b9241b="Rob The Great"]Dat is lang geleden dat ik daar geweest ben in een platenzaak. Maar heb je het al aan de verkoper gevraagd? Misschien heeft die een antwoord, tenzij het van blauw\gele firma is, dan geef ik je weinig kans.[/quote:c190b9241b] Die blauw/gele firma heeft van die gele registers, maar in andere platenzaken c.q cd-winkels hebben ze witte. Ik heb nog niet gevraagd, maar kan er eens een mailtje aan wagen. [quote:c190b9241b="gerben"] Zou je zelf niet zoiets kunnen maken van gekleurd perspex? [/quote:c190b9241b] Perspex of kunstof had ik zelf ook aan gedacht, maar dat wordt mij te duur. Die registers zijn iets kleiner dan A4 papier. Bijv. Inkjetpapier A4 260gram Glans 50 vel kost 8 à 10 euro. 175 grams papier heb ik nog thuis liggen, maar dat is te dun. Ik heb een Canon Pixma MP250 waar de papierinvoer aan de achterzijde zit dus papier wordt niet gebogen als het er door gaat. Dus lijkt mij dat stevig A4 papier wel zou moeten kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...