Ga naar inhoud

Kennismaking


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben nieuw hier en wou mij even voorstellen aan de staff en de leden. Mijn naam is Mi Amigo. Ik ben 57 jaar oud en woon in de provincie Flevoland. Ik had dit forum al een klein beetje verkend en had steeds mijn twijfels van zou ik het wel doen, tot dat ik weer deze site bezocht en zag nu hetgeen mij laatst niet opgevallen was, dat Computer Totaal hele mooie berichtgevingen gaf op Facebook. Dit was voor mij feitelijk de aanleiding dat ik een account bij hen aanmaakte. Goed dit was het dan, verder kan ik mededelen dat ik op Computergebied aardig wel wat weet. Ik werk al sinds de Middeleeuwen met Computers :D ,begin 21e eeuw kreeg ik Adsl en bezocht Computer forums, waar ik heel wat leerde. Natuurlijk is deze man niet uitgestudeerd, ik geloof best dat er mensen aanwezig zijn die veel meer weten dan mij, doch daar maak ik geen punt van, eerlijk gezegd zou ik niet willen dat ik de enigste Intellectueel ben opdat gebied en ik in dat kader constant met oplossingen aan zou moeten komen dragen, want ik zou er koppijn van krijgen. :) Oke dit was het dan en zodra ik vragen tegen kom waar ik antwoord op heb, meld ik mij. Tot ziens
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Dank voor de verwelkoming Ps, Rob the Graet, Margreet57. Ik luister naar alle Piraten zenders. Radio Northsea International, Radio Caroline, Mi-Amigo en als Veronica uitzend op de Piraten zender, luister ik daar ook wel naar, het is eigenlijk net wat voor muziek er gedraaid word. Toen ik mijn kennismakingsbericht indiende was ik nog niet op de hoogte dat die Piraten weer hun intrede gedaan hadden, maar nu wel, ze stralen hun programma nu op vanuit Groot Britainne. Best wel leuk. Ook luister ik weleens naar Double_Z, dit is een Piraten zender uit Nederland. Zoals je ziet ben ik een echte Piraat. :D Ik hoop alleen niet dat ik problemen krijg met mijn Nickname Mi-Amigo. Immers heb ik die naam aangenomen in de wetenschap dat die zenders niet meer bestaan, totdat ik er achter kwam dat ze hun intrede na vele jaren weer gedaan hebben. Enfin, ik zal met de staff van dit forum overleggen wat te doen met mijn Nickname.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...