Ga naar inhoud

Steve Jobs Overleden


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is evident dat hij met zijn bedrijf een enorme invloed heeft gehad op de digitale wereld in de afgelopen decennia. Verder heeft hij vooral gereedschap gemaakt en dat roept bij mij geen emoties op, zoals dat bijvoorbeeld wel het geval is als een zanger, schrijver of regisseur sterft. Als mensen sterven is het vooral naar voor familie, vrienden en aanverwanten. Directeur of zwever, wat mij betreft zou niemand voor zijn 70e hoeven sterven.
Link naar reactie
Het zou fijn zijn indien wij uit piëteit ook stilstaan bij al die mensen, die deze heer schaamteloos, en gewetenloos heeft weten te onderwerpen aan gevaarlijke chemicaliën, bij het produceren van schermen, etc.. Medewerkers, die vaak uit wanhoop zelfmoord hebben gepleegd! Want ook dit was/is Apple, en al dit soort van ondernemingen!
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:ecca54834e="maanvol"]Het zou fijn zijn indien wij uit piëteit ook stilstaan bij al die mensen, die deze heer schaamteloos, en gewetenloos heeft weten te onderwerpen aan gevaarlijke chemicaliën, bij het produceren van schermen, etc.. Medewerkers, die vaak uit wanhoop zelfmoord hebben gepleegd! Want ook dit was/is Apple, en al dit soort van ondernemingen![/quote:ecca54834e] Wellicht extreem late reactie (overigens erg weinig reacties, had ik hier niet verwacht) maar de opmerking van Maanvol kan ik niet echt waarderen. Ongetwijfeld zit er een kern van waarheid in, bijna elk electronica bedrijf maakt zich er schuldig aan, ons aller Philips incluis. Niet dat het dan ineens goed is maar het is niet echt iets om een bedrijf/persoon op aan te vallen. Maar goed, ik weet zeker dat Maanvol geen electronica heeft, een T-Ford rijdt (oh nee, in die fabriek vielen ook doden) en de was nog met het handje doet. on-topic (en ik ben zeker geen Apple adept), Steve Jobs bracht innovatie, design en goedwerkende techniek samen met een visie die velen ontberen. Dankzij hem heeft de markt een enorme boost gehad en ook al heb ik geen enkele Apple in huis, waarschijnlijk had ik zonder hem ook geen Android en was alles nog Microsoft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...