Ga naar inhoud

Waarom nergens modem reclames?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Wat mij al een hele tijd verbaasd en opvalt is dat er in de media veel reclames ed staan voor routers/modem combinaties en single routers. Als je een dergelijk single router wil aanschaffen heb je ook een internet modem nodig. Voor deze laatste zie ik zelden reclames, testen ed. Ook als ik zoek bij bijv. webwinkels zoals infromatique, alternate ed vindt je maar beperkt aantal modems. Reden? vr.gr.
Link naar reactie
>>>>>> 99.9% van de mensen krijgt hem of gratis of tegen een klein bedrag of huurt hem (gratis) van hun provider... Dus waarom zou je nog reclame maken voor die paar mensen die daar op zoek naar zijn....? :oops: Tenzij [quote:58d1ce51bc]Wat mij al [b:58d1ce51bc]een hele tijd[/b:58d1ce51bc] verbaasd [/quote:58d1ce51bc] ....dit al 10 jaar duurt :wink:
Link naar reactie
Van de provider is het m.i 99% een combi router/modem en draadloos. by the way....10 jaar is een beetje overdreven, maar als je zegt 10 mnd. komt het in de buurt. Ik lig er niet wakker van hoor, zo erg is het ook niet :D [i:ba1c3e492a]Ik gebruik nu nog mijn speedtouch 780WL en de Fritsbox 7340 ligt nog in de kast. Waarom in de kast, hoor ik je zeggen... Ik wacht even tot xs4all IPv6 mogelijk maakt op de verbinding met RFC1483 protocol of op het moment dat xs4all ons overzet op een PPPoA verbinding, of dat ik een keertje zin heb om hem te installeren.[/i:ba1c3e492a] vr.gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...