Ga naar inhoud

Abonnementsproviders:Simpel.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Van de week wou ik een abonnement op mn GSM nemen. Ik gebruikte altijd pre-paid en een abonnement zou goedkoper zijn. Ik liet mijn oog vallen op Simpel.nl. En bekeek ook gelijk ff de ervaringen met die provider. HET IS BAGGER!!! Ze laten je te lang in de wacht staan, hebben soms geen verstand van problemen en hangen op als ze het niet weten, het bereik is bagger. http://www.consumentenbond.nl/forum/viewtopic.php?t=9718 Duzzz, maar ff verder zoeken. Desnoods betaal ik een beetje meer voor een goede service en helpdesk. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
Mischien ligt dat wel aan hun eigen telefoon of waar ze zitten. Als je op het netwerk van KPN zit met Simpel dan heb je net zo goed bereik als alle andere KPN abonnees. Ik heb overigens voor twee personen Simyo afgesloten. Werkt prima is goedkoop en alles gaat in principe via internet. Wordt ook via het KPN netwerk gebeldt (Simyo is van KPN volgens mij). Wat ik vooral handig vindt is dat je veel kan instellen via internet en dat je je gesprekken kan zien via internet.
Link naar reactie
Ik heb net als Gerben ook al bijna twee jaar een abonnement bij Simpel. Gewoon tevreden over het bereik, want dat was (tot voor kort) KPN netwerk. Ik heb inderdaad geen hoge pet van de snelheid van de klantenservice, maar ja, het goedkope moet ergens vandaan komen. Ik heb inmiddels ook al eens gekeken naar Hollands Nieuwe, de prijsvechter van Vodafone. Prijzen zijn redelijk, maar ook daar een klantenservice waar je lang op een reactie moet wachten. De voorwaarden zijn daar wel wat gunstiger dan bij Simpel, zo houd je bijvoorbeeld je betaalde minuten tot 3 maanden en dat is bij Simpel niet zo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...