Ga naar inhoud

Het mooie, slechte, domme, gave of baggerfilm topic


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:e99ca2f72a="tomvdlee"]Hier een top 50 van slechtste films door Empire http://www.empireonline.com/features/50-worst-movies-ever/default.asp?film=1[/quote:e99ca2f72a] Daar ken ik - ook van titel - weinig van. Een van de mooiste films die ik het afgelopen jaar zag was Mary and Max. Prachtige animatiefilm over penvriendschap tussen een jong meisje en een oude man.
Link naar reactie
Mja, kan nog weinig zeggen over 2011, maar in 2010 was ik uit onverwachte hoek verrast door acteur Leonardo DiCaprio (je weet wel, die van Titanic: toen ie aan het eind van de film eindelijk verdronk klonk gejuich uit het bioscooppubliek, voornamelijk van het mannelijke gedeelte dat met vrouwlief mee moest). Maar in 2010 twee kaskrakers met deze acteur, t.w. Shutter Island en Inception. En ditmaal waren ook de mannen onder de indruk.
Link naar reactie
[url=http://nos.nl/tekst/210687-farrell-in-remake-film-total-recall.html]Collin Farrell gaat de hoofdrol spelen in de nieuwe versie van de film Total Recall. Dat bevestigde producent Neal Moritz.[/url] Nu al een goede kandidaat voor de slechtste film van 2012... DiCaprio had bij zijn titanic imago bij mij al verloren bij die ene film over vliegtuigbouwer hughes (?). Shutter Island vond ik ook goed maar Inception hat wat meer uitgediept mogen worden. Het gegeven leent zich voor een mooi complex verhaal. De vraag is dan natuurlijk of Hollywood daar aan wil.
Link naar reactie
[quote:52fa04225f="Obi-wan-kenobi"]Mja, kan nog weinig zeggen over 2011, maar in 2010 was ik uit onverwachte hoek verrast door acteur Leonardo DiCaprio (je weet wel, die van Titanic: toen ie aan het eind van de film eindelijk verdronk klonk gejuich uit het bioscooppubliek, voornamelijk van het mannelijke gedeelte dat met vrouwlief mee moest). Maar in 2010 twee kaskrakers met deze acteur, t.w. Shutter Island en Inception. En ditmaal waren ook de mannen onder de indruk.[/quote:52fa04225f] Leonardo diCaprio heeft inderdaad in een aantal goede films gespeeld. Shutter Island vond ik ook erg goed, Inception heb ik nog niet gezien. De volgende films van hem vond ik ook goed: Gangs of New York The Aviator Blood Diamond Catch me if You can
Link naar reactie
[quote:83e137b8dc="tomvdlee"]Gangs of New York The Aviator Blood Diamond Catch me if You can[/quote:83e137b8dc]Blood Diamond vond ik persoonlijk nogal magertjes, Catch me if you can vond ik wel vermakelijk maar erg luchtig. Gangs of New York leunde nogal op de kwaliteiten van andere grote acteurs, maar The Aviator was inderdaad ook sterk acteerwerk van DiCaprio, moet ik toegeven! Ik vergeet trouwens ook nog The Departed van enkele jaartjes terug, uitstekende Scorsese film met uitstekende cast ...
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...